Olen rehellinen ja reilu. Kannatan Ilvestä, mutta myös reilua ja rehellistä kiekkoa.Miksi näin äkillinen takinkäännös?
Ämmämäisyys ei ole kovuutta.. se on vain sitä, mitä sen nimikin on.
Olen rehellinen ja reilu. Kannatan Ilvestä, mutta myös reilua ja rehellistä kiekkoa.Miksi näin äkillinen takinkäännös?
Hyvä ettet kannata Tapparaa mutta myös reilua ja rehellistä kiekkoa. Se olisi nimittäin paradoksiOlen rehellinen ja reilu. Kannatan Ilvestä, mutta myös reilua ja rehellistä kiekkoa.
Äsken Kerhon parhaan hyökkääjän ainoa anti jääkiekolle oli vastustajan lyöminen. Ei kuulosta kovin hyvältä joukkueelta. Nyt HPK onkin hyvä joukkue ja vaikea vastustaja. Vähän ristiriitaista.Olen rehellinen ja reilu. Kannatan Ilvestä, mutta myös reilua ja rehellistä kiekkoa.
Nykyään kannatan jopa Tapparaa, jos vastassa on Tuomareiden Kärpät. Ennen oli toisin...Hyvä ettet kannata Tapparaa mutta myös reilua ja rehellistä kiekkoa. Se olisi nimittäin paradoksi
edit: kirjoitusasun muokkausta
Siirtykää yksityisviesteihin.Äsken Kerhon parhaan hyökkääjän ainoa anti jääkiekolle oli vastustajan lyöminen. Ei kuulosta kovin hyvältä joukkueelta. Nyt HPK onkin hyvä joukkue ja vaikea vastustaja. Vähän ristiriitaista.
sulla on loistava allekirjoitus :D