Mainos

La 29.9.2018 Otteluseuranta (Liiga)

• 49 745
  • 720

Doug93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Idänpään Toive, Romford Raiders
Miksi näin äkillinen takinkäännös?
Olen rehellinen ja reilu. Kannatan Ilvestä, mutta myös reilua ja rehellistä kiekkoa.
Ämmämäisyys ei ole kovuutta.. se on vain sitä, mitä sen nimikin on.

Hoitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olen rehellinen ja reilu. Kannatan Ilvestä, mutta myös reilua ja rehellistä kiekkoa.
Hyvä ettet kannata Tapparaa mutta myös reilua ja rehellistä kiekkoa. Se olisi nimittäin paradoksi

edit: kirjoitusasun muokkausta

Ralph

Jäsen
Äsken Kerhon parhaan hyökkääjän ainoa anti jääkiekolle oli vastustajan lyöminen. Ei kuulosta kovin hyvältä joukkueelta. Nyt HPK onkin hyvä joukkue ja vaikea vastustaja. Vähän ristiriitaista.

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Vittu mikä ämmä toi Nuutinen. Huhhuh... KalPa sai jo ilmaisen maalin ja nyt toi perään.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
nyt tuli peliin TOIMINTAA

Doug93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Idänpään Toive, Romford Raiders
Hyvä ettet kannata Tapparaa mutta myös reilua ja rehellistä kiekkoa. Se olisi nimittäin paradoksi

edit: kirjoitusasun muokkausta
Nykyään kannatan jopa Tapparaa, jos vastassa on Tuomareiden Kärpät. Ennen oli toisin...

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ohhoh tota Nenosen kutia! Aivan liekeissä.

Pika1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Äsken Kerhon parhaan hyökkääjän ainoa anti jääkiekolle oli vastustajan lyöminen. Ei kuulosta kovin hyvältä joukkueelta. Nyt HPK onkin hyvä joukkue ja vaikea vastustaja. Vähän ristiriitaista.
Siirtykää yksityisviesteihin.

Nenoselta jäätävä kaappi taas.

Hirvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Olisi mielenkiintoista nähdä SaiPan pakkien vaihdon pituus äsken, siinä meni varmasti kolmatta ellei neljättäkin minuuttia kentällä.

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
On muuten aikaa kun olen edellisen kerran jättänyt pelin katsomisen kesken. Nyt riitti tälle iltaa. Seurajohdolla on viikko aikaa reagoida loukkeihin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy