La 29.5.2021 Otteluseuranta (9. kisapäivä)

  • 42 807
  • 973

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Olisin valmis maksamaan suuren summan siitä, että Mertaranta selostaisi NHL:ää yhden ottelun verran. Siinä olisi villapaita päällä jossain Tampa Bayssa istuva Mertsi ihmeissään, että mikä helvetin laji tämä on ja mitä helvettiä täällä tapahtuu.
Kun ei taida herra paljon änäriä seurata ainakaan sen perusteella millaisia hahmotusvaikeuksia pienessä kaukalossa tapahtuva peli hänelle tuottaa, kuten nähtiin esim. Vancouverissa 2010.

Kyllä itse keksisin paljon muita käyttökohteita suurelle summalle ennemmin kuin tämä. Mutta kukin toki tyylillään!
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Liigassa on enemmän matalia laukauksia, Mm-kisoissa pomppukiekkoja.

Tainnut näissä kisoissa jo kuulua tämä sananmukaisesti kuuluisa matala veto yli maalin.

Ensimmäinen erä oli hyvää kiekkoa ja pelinopeus oli hyvällä tasolla.
 

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
Olen seurannut tällä kaudella kiekkoa todella vähän suhteessa entiseen ja varsinkaan kuunnellut Mertarannan selostuksia, joten puutun heti olennaisimpaan Siis Bjööninen? Ihan oikeasti? Luulisi Mertsin tietävän miten lahtelaisen pelaajan nimi lausutaan, joten onko tuo tosiaan oikea tapa? Muussa tapauksessa vaadin Saukkosta selostamaan.
Hannes itse ainakin lausuu sen ihan "Björninen".
 

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Haluan Suomen voittavan mestaruuden ihan jo pelkästään sen takia että näen minkälaisella tatsilla Kapanen vetää kaukalon laidalla finaaliottelun jälkeen. Pakostihan sieltä pulpahtaa jotain tunteita esiin, ei mies voi sentään mikään robotti olla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös