Keitä saksalaisia pelaajia on pelannut sm-liigassa?
Jan Benda ainakin
Keitä saksalaisia pelaajia on pelannut sm-liigassa?
Oon vähän pettyny, ettei se vaan liruta moken längeistä sisään.Ei. Anton tekee ainoastaan komeita maaleja. Kuti on kyllä aivan loistava, rannekin lähtee todella nopeasti. Hieno mies, hieno tulevaisuus edessä.
Eiks se ollu slovakki
Benda, Dennis Endras sekä Niklas Treutle.Keitä saksalaisia pelaajia on pelannut sm-liigassa?
Oon vähän pettyny, ettei se vaan liruta moken längeistä sisään.
Toden totta! Taannoisista jälki-istuntokokemuksista Mertsin kansakouluajoilta tulikin jo yksityiskohtaista informaatiota sukkien pyörimisestä lähtien, mutta entisen neidon tuoreimmista kuulumisistakin olis kiintoisaa saada päivitystä."Veli" Antsa on tänään iskussa. Vielä kun studion uniset veljet jättäisivät valmennusklinikan munkkilatinalla Vierumäellä ja tilalle tulisi backhand forehand boomboomboom
Paleltaa, mutta mamiksia ei voi stadin gubbet käyttää.Miksi Söderholmilla on puvun takin alla joku toppaliivi?
Ei ainakaan mikään tyyli-ikoni...
Kontiola edelleen vaikka voitti tuonkin aloituksen YV:llä 100- 0. On vaan liian hidas ja ihan turha.Yleensä en kiinnitä näihin mitään huomiota, mutta Mertaranta on jälki-istunnossa pyöritellyt sukkiaan? Mitä helvettiä se tässä kontekstissa tarkoittaa.
Joku kyseli sylkukuppia, kuka se nyt on, kun Sund on ainakin hetkeksi kirkastanut sädekehänsä.
Söderholm punoittaa. Onko ollut paikallisessa ringissä?
Luulen, että Miika Nousiaisen poika tekee maalin vielä.
Olin just tulossa sanomaan samaa!Arttu Ruotsalainen, meidän ainoa NHL-pelaajamme... ja siitä Määtän veto!
Miksi Söderholmilla on puvun takin alla joku toppaliivi?
Siellä on muutema taskumatti povessa.Söderholm punoittaa. Onko ollut paikallisessa ringissä?
No eihän tuollaisia kaksinkertaisia Stanley Cup-voittajia lasketa. Ihan nevähöörd osastoa.Arttu Ruotsalainen, meidän ainoa NHL-pelaajamme... ja siitä Määtän veto!
No eihän tuollaisia kaksinkertaisia Stanley Cup-voittajia lasketa. Ihan nevähöörd osastoa.