Normipäivä.Täällä palstalla on taas kaikki huonosti näemmä.
Ja maskikin oli... ei ollut.Ranteella viivalta leipomisen jälkeen...puuh
Minuutti oman maalin takana antamatta kiekkoa vauhtiin jotta Sund pääsee menettämään. Voisiko noi pakit antaa kiekon lapaan hyökkääjille, kiitos?!
Lento se on lyhytkin lento. Sen lennon korkein kohta oli KalPan voitto Kanadasta.Ei ihme ettei valmennusura oikein lähtenyt lentoon, jos on koutsinakin ollut noin ”innokas”.
Petu Nummelin on viimeisin pakki joka osasi laukoa maajoukkueessa.
Jännitystä peliin.Täällä palstalla on taas kaikki huonosti näemmä.
Valitettavasti tuolla ei ole mitään tekemistä sen kanssa mitä pitäisi tehdä. Pakkien tehtävä kun olisi antaa se eka avaava syöttö. Jostain syystä nämä kaverit ei sitä osaa tehdä, vaan menee kuskaamiseksi vaikka avoimia lapoja on vaikka ja kuinka.Vierumäkeläiseen metakognitioon täällä harvalla riittää kapasiteetti korvien välissä
Ja viivaa.Karalahti osasi myös vetää viivasta.
Karalahti osasi myös vetää viinaa.Karalahti osasi myös vetää viivasta.
Itselle on melkoinen mysteeri, mihin hävisi se Kaski, joka dominoi Liigaa Pelicansissa pari vuotta sitten.Kaski liikkuu hyvin siniviivalla. Mutta laukoo huonosti.
Täällä dissataan kaikkia. Missä Teidän näytöt. Montako peliä olette itse pelannut.
Missä kunnioitus ja ylpeys sekä arvostus. Mä kysyn.
My GOD mitä ininää. Menkää metsään huutaan
Paljonko viive?Göring syöttää ja Göbbels toi Saksan tasoihin. Meni kyllä helposti.
Luulen että osaa vieläkin. Sen mikä nuorena oppii ja niin edelleen.Karalahti osasi myös vetää viivasta.
Ja viivaa.Karalahti osasi myös vetää viinaa.
Sori.
Karalahti osasi myös vetää viinaa.
Sori.