Battle Ankka
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, IPPPK, Ässät
Ville Koho loukkaantuu?
Ei jäähyä, joku pelitilanne
Perus taklaus, Koho kaatui ja Näkyvä hyppäsi (värilasein) Kohon päälle.
Ville Koho loukkaantuu?
Ei jäähyä, joku pelitilanne
Ja Helmisen Raipe on Huhtalan kummi.. Pienet on piirit.. :DMiten joku voi valita Huhtalan kaltaisen ihmishirviön lapsensa kummiksi???
Mun mielestä nurmi edes tullut mitään järkyttävää vauhtia. Toki massaa löytyy ja pää retkahti, mutta hidastuksen perusteella 90 prosentin varmuudella osui olkapäähän. Itse olisin antanut 2+10 mutta hyväksyn ulosajon.Kyllä se tuommosella vauhdilla ja massalla voi hyvin riittää sekin. Ja löihän tuo Huhtala päänsä jäähän kaatuessaan. Empä ihmettelis yhtään jos Huhtalan kausi oli tässä, vaikka Blues jatkoon menisikin.
Sitä paitsi sen verta ällöttävästi Huhtalan pää retkahtaa sivulle, että silti väittäsin tuon osuneen päähän
Kyllä se tuommosella vauhdilla ja massalla voi hyvin riittää sekin. Ja löihän tuo Huhtala päänsä jäähän kaatuessaan. Empä ihmettelis yhtään jos Huhtalan kausi oli tässä, vaikka Blues jatkoon menisikin.
Sitä paitsi sen verta ällöttävästi Huhtalan pää retkahtaa sivulle, että silti väittäsin tuon osuneen päähän
Oli Näkyvän PAKKO vielä hypätä Kohon päälle. Kiitti. Virtanen varmasti laskee punttiin, kun Koho loukkaantui. Vitun vittu.
Pelicans on helvetin huono tällä hetkellä.
Joo mutta en kai puhunut jäähystä, vaan siitä onko taklaus törkeä vai ei. Nurmi osui olkapäähän, mikä on ihan yhtä sallittu kuin rintakin.
Minä olisin ainakin pyytänyt vaikkapa Freddy Kruegeria ennemmin.Miten joku voi valita Huhtalan kaltaisen ihmishirviön lapsensa kummiksi???
Päivän Tikit: Pakovaara, Gorbakari, Kakkolanvaari......ei voi sanoa muuta kuin että ainakin hauskaa on...
Oli Näkyvän PAKKO vielä hypätä Kohon päälle. Kiitti. Virtanen varmasti laskee punttiin, kun Koho loukkaantui. Vitun vittu.
Kohon jalat jäi Näkyvän polven ja laidan väliin... Olisi kiva nähdä tuo uudestaan. Kuitenkin kontakti tuli alavartaloon.
Minä olisin ainakin pyytänyt vaikkapa Freddy Kruegeria ennemmin.
Ihmeen kauan kestää raumalaisilla päästä kalliin palkkasoturin (jonka ura olisi ollut muutenkin kohtapuoliin ohi) loukkaantumisesta yli.
Älä unohda Reedenpakkia.
Etkai vihjaile mahdollista polvitaklausta? Ei se ole yksinkertaisesti mahdollista, koska JYP ei sikaile.
Mistä vitusta sä vedät näitä juttuja? pään retkahtamisesta et voi päätellä mitään. Keskity nyt siihen radion kuunteluun juntti.
Olet varmasti ainoa ihminen joka tuosta saa polvitaklauksen edes tuon lainauksesi perusteella. Huutonaurut jälleen sulle.
Etkai vihjaile mahdollista polvitaklausta? Ei se ole yksinkertaisesti mahdollista, koska JYP ei sikaile.