Joo, aivan järjettömästi meni kyllä Mäkisellä tuossa vati nurin, huhhuh!Ässiltä vati täysin nurin.
En ole onneksi avannut sitä koko iltana, joten säästyn myötähäpeän määrältä.No jos joku ulkopuolinen menisi lukemaan teidän otteluketjua, niin henkinen ikä lienisi siinä 9 tienoilla.
No jos joku ulkopuolinen menisi lukemaan teidän otteluketjua, niin henkinen ikä lienisi siinä 9 tienoilla.
0-7 ässistä ei jää mitään jäljelle!
Ei Lukko uskalla tapella.
Kommenteista päätellen tää on Lukon isoin voitto tällä kaudella. Ja itse asiassa taitaa ollakin. Säälijoukkueen voittaminen on aina kova juttu! ;)
Kommenteista päätellen tää on Lukon isoin voitto tällä kaudella. Ja itse asiassa taitaa ollakin. Säälijoukkueen voittaminen on aina kova juttu! ;)
Ei voitettu viimeks... jotakin pitää säälistäkin jo saadaEikö Pitsiturnauksen voitto ole raumlaisse mestaruus?