Hah, 4-0!
Shedden on kuningas!
Sen neljännen teki kylläkin Santala. Shedden on se valmentaja.
Hah, 4-0!
Shedden on kuningas!
Hannu hanhet oulusta taas, tuurilla taas tasoihin.
Juurikin näin. Jälleen varmasti tuomari tai vastustajan omat miehet ratkaisivat pelin Kärpille.
Häkkisen 16 torjuntaa 3.erässä kertoo kylläkin jostain muusta kuin tuurista. Näkyy olevan vain niin Kärpillä, että pelaaminen alkaa kiinnostaa vasta sitten kun on pakko ja tasoihin tullaan vaikka väkisin.Hannu hanhet oulusta taas, tuurilla taas tasoihin.
Ohhoh, kylläpäs pomppii Pelikaaneille...no pitkäveto kiittää, ehkä...
KalPa - Lukko +1 1 3,85
TPS +1 - Pelicans 2 3,35
Häkkisen 16 torjuntaa 3.erässä kertoo kylläkin jostain muusta kuin tuurista. Näkyy olevan vain niin Kärpillä, että pelaaminen alkaa kiinnostaa vasta sitten kun on pakko ja tasoihin tullaan vaikka väkisin.
En syytä ketään. Kismittää vain pirusti. Olen kateellinen. Sen nyt vaan tiesi jo niin etukäteen. Vituttavan ärsyttävästi aina lopussa ilman maalivahtia tasoihin. Ne osaa sen. Olen sanaton. Vieläkin. Aina uudelleen. Kärpät voittoon jatkoajalla.Cameron Mann ja Ilves kahden maalin johtoon. Kärpät kuitenkin tulee vielä, tasoihin ja ohi. Viimeistään viimeisillä sekunneilla.
Kärpät on kuin Tre Kronor. Yhtä vitun ärsyttävä!En syytä ketään. Kismittää vain pirusti. Olen kateellinen. Sen nyt vaan tiesi jo niin etukäteen. Vituttavan ärsyttävästi aina lopussa ilman maalivahtia tasoihin. Ne osaa sen. Olen sanaton. Vieläkin. Aina uudelleen. Kärpät voittoon jatkoajalla.
...Ja SaiPan kausi on tässä. Yhdellä maalilla on sentään voitettu yksi ottelu tällä kaudella.