La 29.12.2007 Otteluseurantaketju SM-liiga

  • 38 312
  • 168
Tila
Viestiketju on suljettu.

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Kerrankin elämässä onnistunut vaihto liigapörssissä Laine <-> Osala.

Ja kiittääkö veikkaus tepsistä, ehkä ehkä ei
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Herra isä, ylivoima toimii... tai tuottaa ainakin tulosta, sillä kamalasta YV:stä huolimatta Erkinjuntti kaventaa! 3-4 taululla ja neljä minuuttia jäljellä. Tuleeko tästä vielä peli?
 

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
Ei voi kuin ihailla Kärppien nousuja otteluiden lopuissa. Ties monennenko kerran Oulun pojat nousi tasoihin ja todnäk voittaa ottelun.
 

-BR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HELSINGIN IFK, DEFC #1
LENNU ON KONE!!!

Vireessä on ukko, ei muuta voi sanoa... =))
 

d2uce

Jäsen
Kultaranne osuu tyhjään maaliin. 3-1 Rinkelinmäellä.

Mestaruussauna! on varmaan jo esilämmittelyssä?

Eikä jäänyt Sailio ilman pisteitä, kovassa vedossa on tuo tanssilattioiden taistelulaiva.
 

Spac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, sympatiat KiviKova!
Cameron Mann ja Ilves kahden maalin johtoon. Kärpät kuitenkin tulee vielä, tasoihin ja ohi. Viimeistään viimeisillä sekunneilla.
En syytä ketään. Kismittää vain pirusti. Olen kateellinen. Sen nyt vaan tiesi jo niin etukäteen. Vituttavan ärsyttävästi aina lopussa ilman maalivahtia tasoihin. Ne osaa sen. Olen sanaton. Vieläkin. Aina uudelleen. Kärpät voittoon jatkoajalla.

...Ja SaiPan kausi on tässä. Yhdellä maalilla on sentään voitettu yksi ottelu tällä kaudella.
 

Lager Lager

Jäsen
Suosikkijoukkue
National Hockey League
En syytä ketään. Kismittää vain pirusti. Olen kateellinen. Sen nyt vaan tiesi jo niin etukäteen. Vituttavan ärsyttävästi aina lopussa ilman maalivahtia tasoihin. Ne osaa sen. Olen sanaton. Vieläkin. Aina uudelleen. Kärpät voittoon jatkoajalla.

...Ja SaiPan kausi on tässä. Yhdellä maalilla on sentään voitettu yksi ottelu tällä kaudella.
Kärpät on kuin Tre Kronor. Yhtä vitun ärsyttävä!

Hieno tulos Jokereilta! Omiin ei yhtään ja Markkanen joutui torjumaan vain 18 kertaa!
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Kaikki muu voi muuttua, mutta Tom Laaksosen paskat otteet eivät. Millä hevon helvetillä tuosta korkeasta EI tullut jäähyä?
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Blues tehnyt vaihteeksi vierailijoiden veskasta sankarin. Kilpeläisellä vaatimattomat 40 kpl torjuntoja.

Yleisön pyynnöstä muutan mielipiteeni. Kilpeläinen oli täysi paska, imi neljä maalia eikä tajunnut pysyä maalilla vaan päästi Osalan tekemään yhden tyhjiin.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös