Ikävänkantaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Nyt maalia, Sportti!
Kukas sellaista on väittänyt?Nyt vissiin muutkin tuomarit inhoaa Sportia?
Ei kun teillähän on ollut aiemmin sportvihaaja tuomitsemassa, monissa peleissä. Nyt se on saanu muita mukaan.Kukas sellaista on väittänyt?
On. Kaikilla tasoilla.Vieläkö järjestelmä on Sportia vastaan vai johtuiko se aikanaan Tamista?
Kyllä kaikki tuomarit vihaa Sporttia.Nyt vissiin muutkin tuomarit inhoaa Sportia?
System is broken. Systeemi, äiti systeemi.Vieläkö järjestelmä on Sportia vastaan vai johtuiko se aikanaan Tamista?
Mää oon luullut, että Kova vaan, mutta niin kai sitten. Ja näköjään.Kyllä kaikki tuomarit vihaa Sporttia.
Ehkä varauksella olen huomannut että Pajula ja Kaukokari ehkä jopa hieman rakastavat. Varmaan tuon Hermes-taustan vuoksi...Mää oon luullut, että Kova vaan, mutta niin kai sitten. Ja näköjään.
No jos Ilves tänään vie, Sportissa tapahtunee joitain muutoksia. Tiedä sitten mitä lopulta tapahtuisi kun persauskiset kierrättää jakkaroita.On se nyt vilttihattu, jons Ilves ei Vaasassa tulostaululle yllä. Kaikki aihiot maalintekoon olivat eilen selkeästi nähtävissä. Itekkin niitä paikanpäällä silmäilin. Toki Sport on jo pelityylinsä siivittämänä ennalta eliminoinut Ilveksen vastahyökkäykset. Vaikeuksien kautta voittoon tai ainakin seuraavaan peliin.
Suosikkini toveri V.Kas, Ässäoppilas niittaa. Hyvä kun onnistuu.
Tätä epäilen. Muutoksia voi aina tapahtua. Liittymättä illan tulokseen. Riston palli lienee kuitenkin suhteellisen turvattu. Jonsei Myrrän väitetty vierailu Vaasassa ole johtamassa ennenaikaiseen interruptukseen.No jos Ilves tänään vie, Sportissa tapahtunee joitain muutoksia. Tiedä sitten mitä lopulta tapahtuisi kun persauskiset kierrättää jakkaroita.