Tekee hyvää nivusille lähteä kylmiltään venyttämään.Oisin vaihtanut Jussin maalille pilkkuihin... Yksi paraista näissä kekkereissä.
Mistäpä minä mitään tiedän. Kiitos Olkinuora!Oisin vaihtanut Jussin maalille pilkkuihin... Yksi paraista näissä kekkereissä.
Komeita suorituksia SaiPalta! Joni Nikon maali oli vissiin joku poikkeus?
Nikkoakin kuormitetaan nyt liikaa, jo kolmas yritys, ekalla teki, mutta sitten ei.
Miksi vituttais? Lupasin ottaa nämä positiiviselta kantilta. Kuten sanoin kaikki SaiPan rankkarit oli erittäin komeita esityksiä, kirsikkana kakun päällä Nikon ja Taipaluksen maalit. Tps otti SaiPan taidonnäytteistä mallia omiinsa. Koko ottelu oli suorastaan Keltamustakoneen esittämää ylimarssia.Joo, kyllä Tepsillä oli paljon parempia. Mahtaa sua nyt vituttaa ku SaiPa voitti.
No onko 2-3? No Turkuhallissa on!Hyväää SaiPaaa! Eihän mahdollinen 1-2 voitto oliskaan ollu meidän tapaista.
Näin.Uskokaa mua, SaiPa saa tästä pelistä 0-1 pojoa. Tuosta yhdestäkin pojosta voisi jo sanoa, että maailma on sekaisin.
1p:stä maailma sekaisin, mitäs tästä sitten? Huomenna alkaa WW3? Huono vitsi.Näin.
Voisitko ystävällisesti lopettaa trollaamisen SaiPan ketjussa, ja siirtyä kannattamasi joukkueen sivustolle. Kiitos.1p:stä maailma sekaisin, mitäs tästä sitten? Huomenna alkaa WW3? Huono vitsi.
Keksipä sitten kannattamani joukkue? En katsos itse sitä tiedä, jos se ei kerran SaiPa ole.Voisitko ystävällisesti lopettaa trollaamisen SaiPan ketjussa, ja siirtyä kannattamasi joukkueen sivustolle. Kiitos.
No onko 2-3? No Turkuhallissa on!
Mua hieman kiinnostaisi Hrachovinan Savinaiselle hankkima Halloween-asu, josta ei voi televisiossa puhua! :D :D
Kyllähän Saravon risumies-look on kulttikamaa. Löytyy mille naurat juuri nyt-ketjusta mm.