Mitäs vakavaa Ilveksen kannattajat nyt taas on aiheuttanut?Johtuisiko kuitenkin muista syistä?
HIFKin fanit eivät kovin usein aiheuta mitään vakavaa. Jokereilta loppui häiriöt kun äärioikeistolainen ultras lopetti toimintansa.
Mitäs vakavaa Ilveksen kannattajat nyt taas on aiheuttanut?Johtuisiko kuitenkin muista syistä?
HIFKin fanit eivät kovin usein aiheuta mitään vakavaa. Jokereilta loppui häiriöt kun äärioikeistolainen ultras lopetti toimintansa.
Terveiset sille hellyyttävälle parikymppiselle "casuaalille", joka pelin alussa uskaltautui näyttämään mulkunimentämerkkejä Ilves-katsomolle 20 metrin päästä ja lähti sitten juoksemaan sivukatsomon oviaukosta ulos. Keep on rocking!
Itsehän olen tosielämän Dalai Lama, mutta silti olin lentämässä pihalle. Olin kuulemma jonkun pyörätuolihessun edessä. Tämä siis pelikatkolla, kun Ilveksen mahdollista maalia pyöriteltiin jumbolla. Kyseinen pyörätuolihessu sai päähänsä mulle kimpoilla. Itsehän latelin takaisin.
Onpas ilo lukea, että Tampereelta matkaa Turkuun näin fiksua porukkaa. Olisit varmaan tosi hyvin saanut provottua, kun olisit ensin vähän tanssahdellut siinä tuolin edessä ja sitten tapaillut juoksuaskelten tapaisia todeten samalla: "Hey, mister four-wheels, what's the problem? Race you!"
Upeaa joka tapauksessa, että on ihmisiä, joilla on halua ja rohkeutta vastata haasteeseen.