La 29.1.2011 TPS - Ilves

  • 12 972
  • 58
Tila
Viestiketju on suljettu.

Vesku

Jäsen
Terveiset sille hellyyttävälle parikymppiselle "casuaalille", joka pelin alussa uskaltautui näyttämään mulkunimentämerkkejä Ilves-katsomolle 20 metrin päästä ja lähti sitten juoksemaan sivukatsomon oviaukosta ulos. Keep on rocking!

Hyvinhän tuo matka meni, vaikka jengiä oli sadoittain. Esim. lähimmässä hallin pubissa kävi pari turkulaista väreihinsä sonnustautuneina vähän huudattamassa Ilves-massan keskellä, mutta mitään ei tapahtunut.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Youtubesta löytyy kysymyksiä ja mielipahaa herättänyt 0-2 "maali". Mielestäni kyseessä on ns. optinen illuusio, kiekko käy vissiin molemmissa tolpissa ja täten näyttää että kiekko kävisi maalissa.

http://www.youtube.com/watch?v=jZotJaSfCyI

Kävi muuten Raipe pikkuisen kierroksilla kun "maali" hylättiin. :D Mies oli aivan punainen kun valotaululta näkyi.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Terveiset sille hellyyttävälle parikymppiselle "casuaalille", joka pelin alussa uskaltautui näyttämään mulkunimentämerkkejä Ilves-katsomolle 20 metrin päästä ja lähti sitten juoksemaan sivukatsomon oviaukosta ulos. Keep on rocking!

Oliko 20v? Omasta mielestäni näytti 30-vuotiaalle, mutta olin kyllä nauttinut oluita jonkun verran, joten saatoin nähdä väärinkin. Ei kukaan seurannut miestä vessaan toivetta toteuttamaan, mahtoi turkulaista harmittaa.

Itse siis seisoin melkein siinä vieressä missä kaveri kävi.
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Kiitokset Ilvekelle voitosta ja faneille hienosta reissusta, jossa tunnelmaa riitti! Ai niin, kiitokset myös sille kaverille, joka veti Tami-imitaatiot bussissa ennen peliä. Huikeaa!
 
Itsehän olen tosielämän Dalai Lama, mutta silti olin lentämässä pihalle. Olin kuulemma jonkun pyörätuolihessun edessä. Tämä siis pelikatkolla, kun Ilveksen mahdollista maalia pyöriteltiin jumbolla. Kyseinen pyörätuolihessu sai päähänsä mulle kimpoilla. Itsehän latelin takaisin.

Onpas ilo lukea, että Tampereelta matkaa Turkuun näin fiksua porukkaa. Olisit varmaan tosi hyvin saanut provottua, kun olisit ensin vähän tanssahdellut siinä tuolin edessä ja sitten tapaillut juoksuaskelten tapaisia todeten samalla: "Hey, mister four-wheels, what's the problem? Race you!"

Upeaa joka tapauksessa, että on ihmisiä, joilla on halua ja rohkeutta vastata haasteeseen.
 

R Hood

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Uljas reissu - kiitoksia joukkueelle ja bussilasteittain mukana olleille!

Paluumatkalla "Tami" oli aivan ilmiliekeissä. Huittisten ABC:llä olin todella kuolla nauruun:D
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Onpas ilo lukea, että Tampereelta matkaa Turkuun näin fiksua porukkaa. Olisit varmaan tosi hyvin saanut provottua, kun olisit ensin vähän tanssahdellut siinä tuolin edessä ja sitten tapaillut juoksuaskelten tapaisia todeten samalla: "Hey, mister four-wheels, what's the problem? Race you!"

Upeaa joka tapauksessa, että on ihmisiä, joilla on halua ja rohkeutta vastata haasteeseen.

Sellaisia asioita kannattaa kommentoida, joista ei tiedä tai ymmärrä yhtään mitään. Jatka siis samaa rataa. Hyvä siitä tulee. Pääset joku päivä vielä Turkuun järkkäriksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös