Axbor Nocturne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Chelsea FC
Pakarinen loukkaantumisen takia toistaiseksi sivussa, näin ilmoitti HIFK.
- On vaikea saada kaveria kiinni, jos alussa taisteluilme on jäänyt koppiin. Siitä olen ylpeä, miten pelaajamme taistelivat lopussa, Summanen tiivisti.
Vaikka nyt katson SaiPalasien takaakin asiaa niin valitettavasti itse en nähnyt tuota boldattua osaa. Vai enkö vain ymmärrä?
- On vaikea saada kaveria kiinni, jos alussa taisteluilme on jäänyt koppiin. Siitä olen ylpeä, miten pelaajamme taistelivat lopussa, Summanen tiivisti.
Vaikka nyt katson SaiPalasien takaakin asiaa niin valitettavasti itse en nähnyt tuota boldattua osaa. Vai enkö vain ymmärrä?
Tämä Pakariseen osunut ainakin ifk faneja kuohuttaa. Törkeää, vähintään pelikieltoa ja seuraavaan peliin se varta vasten hankittu apina kentälle. Vaan mitä ne opettaa ihan junnuissa? Olisiko että peliä pelataan naama kentälle päin. Kakkosen paikka se oli, en kiistä, mutta kyllä tuossa voi Pakarinen syyttää itseään jos pahemmin kävi.
Olisi kiva tietää, onko Nordenskiöldinkadun halliin säädetty jotain desibelirajoja faneille, onko tosiaan niiin, että täyttä kurkkua ei saa huutaa?
SaiPan aivan ylivoimainen esitys.
Jussi Markkaselle erityismaininta: Jussi oli todella valppaana kaikkien päätykiekkojen kanssa ja siiivosi ne huolelliseti omille pakeille. Kun SaiPakin joutui pelaaman kaksi erää viidellä pakilla, oli Jussin tekemisellä iso merkitys.
Päivän erikoisuus:
Suoraan IFK:n vaihtoaition takana, katsomossa C5 istui SaiPaa kannustanut neiti/rouva, joka oli helposti tunnistettavissa keltaisesta pelipaidasta, jonka selkämyksessä luki 22/McTavish. Molemmilla erätauoillla, kun poistuin ko. katsomosta, oli joku random IFK-fani valittamssa järjestymiehille/naisille, että ko. rouva/neiti kannusti SaiPaa liian äänekkäästi!!
Olisi kiva tietää, onko Nordenskiöldinkadun halliin säädetty jotain desibelirajoja faneille, onko tosiaan niiin, että täyttä kurkkua ei saa huutaa?
Mikä ihmeen divaripelaaja toi paalanen on? Varmaan kova taklaajaki kun osaa selkään taklata. Hienosti veti eka Warghia selkään ja sitten pari vaihtoa myöhemmin Pakarista selkään.