Kyllähän ne ainoat oikeat "traumat" on Ruotsin nousut kahteen kertaan kahden maalin takaa, ennenkuin oltiin voitettu yhtään mitään.Vanhemmalla sukupolvella onkin traumat Tshekistä vuosilta 99 ja 01.
Olen studion kanssa täysin samaa mieltä noista. Tuosta korkeasta mailasta ei ikinä 2+2, ainostaan 2min. Lisäksi seuraava jäähy oli täysin puhdas taklaus. Sen maassa painimisen voin juuri hyväksyä, vaikka kevyt sekin oli ja harvoin noista paineista toiselle ylivoimaa annetaan.Missä mielessä. Yksi korkeamaila, kun löi mailalla naamaan. Yhdessä otti vastustajalta kypärän = 2min. Yksi taklaus oli vähän siinä ja siinä mutta oli metrin irti laidasta niin ok.
Toki jos viestissä lukee lol niin ei ehkä pitäisi edes vastata mut tulipa nyt kirjoitettua.
Kun jalka ei riitä ja ylpeys on liipaisimelKaljaliigakanadalla on vaikeuksia.
Kyllä nuo vihelletään nykyään kymmenen kertaa kymmenestä jos vastustajalta kypärän revit päästä.Sen maassa painimisen voin juuri hyväksyä, vaikka kevyt sekin oli ja harvoin noista paineista toiselle ylivoimaa annetaan.
Olen studion kanssa täysin samaa mieltä noista. Tuosta korkeasta mailasta ei ikinä 2+2, ainostaan 2min. Lisäksi seuraava jäähy oli täysin puhdas taklaus. Sen maassa painimisen voin juuri hyväksyä, vaikka kevyt sekin oli ja harvoin noista paineista toiselle ylivoimaa annetaan.
Maila osui visiiriin eikä verta naamasta = 2 min. Näin ollut aina ennen ja yksimielisesti myös studio samaa mieltä tästä.Sehän löi täydet mailalla naamaan. Vaikka yritti nostaa mailaa, niin on se silti vastuussa siitä. Se taklaus oli niin ja näin mut on noista jäähyjä annettu ennenkin.
Olet oikeilla jäljillä, mutta studion valmentajakommentaattorien tai Antsan sääntötietouteen ei kyllä kannata luottaa.Maila osui visiiriin eikä verta naamasta = 2 min. Näin ollut aina ennen ja yksimielisesti myös studio samaa mieltä tästä.
Taklaus oli täysin puhdas, eikä olisi rapakon takana vihelletty ikinä.
Choose Finn if you want to Win!Nyt toivotaan että Tshekki voittaa niin saadaan finaaliin Jalonen vs Jalonen. Tekee myös hyvää Tshekin kiekkoilulle voittaa mitali kymmenen vuoden tauon jälkeen. Go Tshekki!
Joo Antsaa ei kyllä näissä kannata kuunnella :D Pakko silti mainita, että muuten kyllä itse tykkään Mertarannan vaarallisesta selostuksesta, jotenkin se vaan kuuluu Suomi-kiekkoon.Olet oikeilla jäljillä, mutta studion valmentajakommentaattorien tai Antsan sääntötietouteen ei kyllä kannata luottaa.
Antsa kun on rumpujen takana niin aina on vaara että putoaa tahdistaJoo Antsaa ei kyllä näissä kannata kuunnella :D Pakko silti mainita, että muuten kyllä itse tykkään Mertarannan vaarallisesta selostuksesta, jotenkin se vaan kuuluu Suomi-kiekkoon.