Luultavasti parhaat.Rahvaallakin on kisateltassa hyvät bileet.
Kelasin taaksepäin, reilu 3 min oli jäljellä, kun hyökkäyspäässä Ohtamaa ja Lindell tuli kentälle, sen jälkeen eivät päässeet enää vaihtoon ennen erän loppua (eikä tullut enää pelikatkoa).Oliko täysi 2min vaihto pojille tuohon loppuun?
Rahvaallakin on kisateltassa hyvät bileet.
Nää on jänniä, me maksetaan että kuullaan Anteroa. :DPiti laittaa Mertaranta kiinni. Ei jaksa. Aika tyypillinen toinen erä. Suomi pelaa kärsivällisesti ja hyvin, välillä joudutaan jyrän alle, kun nuorisoliittolaiset jyräävät täydellä vauhdilla ja taidolla.
Eikö Jones tehnyt yhden ottelun jääaikaennätyksen reilut 1,5 vuotta sitten pudotuspeleissä? Olisko neljännessä jatkoerässä ratkennut peli ja mies sai jääaikaa jotain 70 minuuttia.Jonesilla vaan 20:57 kellossa. Ihan normipäivä siis.
Onko röyhkeydellä mitään rajaa :D Pizzan hintainen olut :DVarsinaista rahvasta. Iso bisse tais olla 12e.
Joo, Saukkonen kuulostaa sellaselta ärsyttävältä teiniltä vaikka on joku 60v.Sillä erotuksella että Saukkosella on omaan korvaan täysin sietämätön ääni. Varsinkin silloin kun innostuu, voi helvetti. Ja ääni on omalla kohdalla se tärkein asia mitä selostukseen tulee, vähän saa kujalla olla kunhan ääni miellyttää ja osaa nostattaa fiilistä.
Hyvä hyökkäyspäässä, keskinkertainen tai jopa huonompi oman maalin lähellä. Hänen agenttinsa on kuitenkin osannut hinnoitella hänet tähtiluokkaan, joten vaikka + / - -saldo näyttääkin usein miinusta, ei hänellä taloudellisesti ole mitään hätää.Hienosti Jones kyllä pelasi tuossa Suomen yv-maalissa. Jaksaa juu pelata paljon ja on hyvä hyökkäyskolmanneksella, mutta mikään eliittipakki hän ei ole, ja tuskin tulee koskaan olemaankaan.
Hienosti Jones kyllä pelasi tuossa Suomen yv-maalissa. Jaksaa juu pelata paljon ja on hyvä hyökkäyskolmanneksella, mutta mikään eliittipakki hän ei ole, ja tuskin tulee koskaan olemaankaan.
Lindell ja Ohtamaa pelasi putkeen yli 3 minuuttia lopusta. Armia hyppäsi kentälle kun 1.55 oli jäljellä.Oliko täysi 2min vaihto pojille tuohon loppuun?
Tällainen mielikuva mulla on kanssa. Olisiko ollut kuplapleijareissa ja yli tunnin pelasi, mutta alle 70 minuuttia.Eikö Jones tehnyt yhden ottelun jääaikaennätyksen reilut 1,5 vuotta sitten pudotuspeleissä? Olisko neljännessä jatkoerässä ratkennut peli ja mies sai jääaikaa jotain 70 minuuttia.
Mä tykkään edelleen muuntaa hintoja markoiksi. Mietin omaa ilmeettäni tiskillä kun baarimikko ilmoittaa ”se olis 72 markkaa”.Varsinaista rahvasta. Iso bisse tais olla 12e.
Määritelmät ovat aina kiistanalaisia mitä tarkoittaa eliittipakki, mutta eiköhän Jonesin ihan huoletta näiden kisojen kokoonpanoja vertailtaessa ihan sinne kirkkaimpaan eliittiin uskalla nostaa?
tuolla hinnalla kusisin itse tuopin täyteenVarsinaista rahvasta. Iso bisse tais olla 12e.
Tarkistin. Ratkaisu viidennessä jatkoerässä ja Jonesille jääaikaa reilut 65 minuuttia.Tällainen mielikuva mulla on kanssa. Olisiko ollut kuplapleijareissa ja yli tunnin pelasi, mutta alle 70 minuuttia.
Minä maksan ettei tarvitse kuulla Saukkosta.Nää on jänniä, me maksetaan että kuullaan Anteroa. :D