Äidinkielen kanssa sulla on niin paljon haasteita, että se kertoo jo mulle tarpeeksi.
Yleensä, kun omat sanat loppuvat, niin mennään vastaavaan. Ei siinä, TPS otti vakuuttavan voiton ja tästä nautin.
Äidinkielen kanssa sulla on niin paljon haasteita, että se kertoo jo mulle tarpeeksi.
Kirjoitanpa asiasta tännekin, mutta Liigan sivujen hidastusten perusteella näyttää ainkin minun silmiini siltä, ettei kiekko käy maalissa. Puhun siis tuosta ennätysmaalista. Ehkä Telian kuvassa näkyy paremmalla resoluutiolla, eli sieltä löytyy todisteet sille ettei kyseessä ollut ainoastaan tolppalaukaus, jota kaikki (nuortan maalivahtia myöten) olettivat maaliksi eikä asiaa katsottu siksi tarkemmin? Liigan sivuilla olevissa kuvissa kiekko hukkuu hetkiksi, muttei näy kertaakaan maalissa. Verkkokaan ei heilahda. Myös vaimoni silmissä tuo vaikutti tolppakudilta, piti ihan kysyä häneltä kun alkoi ihmetyttämään, ettei kukaan ole kyseenalaistanut asiaa :)
Kyllä se maali oli, tuossa gif jota voi syynätä asian tiimoilta.
Linkki Imgur-kuvapalveluun.
Kyllähän tuo ilmiselvästi pongahtaa mainoksesta ulos. Lisäksi tuomari näytti kyllä saman tien maalia ja eikös tolpasta kuuluisi kilahdus? Vai onko Turussa eri tolpat kuin muualla?
Kävikö kiekko maalissa vai ei, kysymyksen nosti esille nimimerkki @Erätauko. Suosikkijoukkueen kohdalla lukee Kärpät. Kivat sulle.Patafanien mukainen ottelunkulku:
- TPS:n ensimmäisessä maalissa kiekko ei käynyt maalissa
-Kestner ei olisi saanut enää jatkaa peliä paha näköisen tilanteen jälkeen polven osuessa tolppaan. Oli ämmä koska palasi
- Tuomareilta jäi jatkuvalla syötöllä näkemättä korkeita mailoja pelissä. Muutenkin tuomarit oli niin Ässiä vastaan.
-Tirronen pelasi Tepsin pussiin.
-Selostaja oli Tepsin puolella
Kävikö kiekko maalissa vai ei, kysymyksen nosti esille nimimerkki @Erätauko. Suosikkijoukkueen kohdalla lukee Kärpät. Kivat sulle.