Turpaan tulee
Tekee maalin tänään, eilen oli jo lähellä, tolppa kilahti.Hayton ulos.
Varmaankin Luostarisen jäähystä joka oli hiukan kyseenalainen. Luostarinen pysyy lähes aloitusasennossa, kun Ruotsalainen lähtee puskemaan päin ja kaatuu ominaiseen* tyyliinsä.Mitä vattua tuo Miettinen raivoaa tuomareille? Kaksi selvää ja tyhmää jäähyä KalPalta. Ihan TOP-3 pahin itkijä päävalmentajista mitä tulee tuomaritoimintaan vaikuttamiseen.
Mitä vattua tuo Miettinen raivoaa tuomareille? Kaksi selvää ja tyhmää jäähyä KalPalta. Ihan TOP-3 pahin itkijä päävalmentajista mitä tulee tuomaritoimintaan vaikuttamiseen.
Jätän vain tämän tähän
Ikinä kuullutkaan mistään seppälöistä. Iha nevöhööd mulle. Vissiin joku kuopiolainen kun vinkuu tuomareista sillä KalPan kummatkin jäähyt oli aivan selviä.
Ja lähempänä tuo ensimmäinen erä oli 2-0 päättyä kuin 1-1, että ala säkin arvon madam Seppälä heräillä siellä.
Yhtälailla se voisi olla 4-0 Ilvekselle jos vaan oltaisiin tehty neljä maalia. Mutta lukemat on toistaiseksi 1-0.Kyllä peli voisi olla KalPalle vaikka 0-2.
Yhtälailla se voisi olla 4-0 Ilvekselle jos vaan oltaisiin tehty neljä maalia. Mutta lukemat on toistaiseksi 1-0.
Kadehdin sun optimistisuutta. Itse en pysty oleen ihan yhtä luottavaisin mielin.Tähän peliin katkeaaki Ilveksen masentava tappioputki. Ihan on kotijoukkueen taskussa tämä homma.
Kadehdin sun optimistisuutta. Itse en pysty oleen ihan yhtä luottavaisin mielin.
Vieläköhän Mäkiniemi kestää kolmannen erän? Kalpa on liian luisteluvoimainen Ilvekselle, mutta toivotaan nyt jotain pisteitä.