La 28.11.2015 Ässät - KooKoo

  • 7 608
  • 72

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Tästä pelistä on taas vaikea sanoa yhtään mitään. Nöyränä toiveena esittäisin Pataljoonalle rummun kotiin jättämistä mutta lienee utopiaa, koska jatkuva paukutus ja mitäänsanomaton nanana-mölinä on heidän mielestään ilmeisesti sitä tunnelmaa ja oikein kannattamista.
Ihan näin ohimennen; Omasta mielestäni ei ole mitään pahaa jos joku ryhmä yrittää meteliä seisomakatsomoon saada, ei näissä matseissa sitä kuitenkaan liikaa ole. Miksi Porissa on niin vahva vastustuskulttuuri tätä modernia kannatustoimintaa kohtaan? PS. en ole pataljoonan jäsen tai muukaan ilmanpaitaa -hyppijä.

Illan matsista sen verran, että levännyt kotijoukkue vastaan hävinnyt vierasjoukkue. KooKoolla voi olla vihaa hiukan takana, ja joku Huhtanen varmaan tänään laittaa parastaan vanhassa kotikaupungissaan.

Ässät voittaa 4-2. Maalit Ässiltä Kiilholma, Mullane, Ojamäki, Saha. KooKoolta Huhtanen ja Watkins.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Ihan näin ohimennen; Omasta mielestäni ei ole mitään pahaa jos joku ryhmä yrittää meteliä seisomakatsomoon saada, ei näissä matseissa sitä kuitenkaan liikaa ole. Miksi Porissa on niin vahva vastustuskulttuuri tätä modernia kannatustoimintaa kohtaan? PS. en ole pataljoonan jäsen tai muukaan ilmanpaitaa -hyppijä.

Omaan korvaani tuo rummun jatkuva pauke vain kuulostaa ärsyttävältä, ei siinä muuta. Ja jos "moderni kannatustoiminta" on sitä että kopioidaan muilta säkeet ja lisätään joukkoon Pori tai Ässät ja ollaan olevinaan omaperäisiä niin ei vaan meikäläiseen iske. Varsinkin nämä megafonimiehen "mennään nannannaa, viä kerran nannannaa hei" herättää vahvaa myötähäpeää, mutta kyse on vain minun mielipiteestäni.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Omaan korvaani tuo rummun jatkuva pauke vain kuulostaa ärsyttävältä, ei siinä muuta. Ja jos "moderni kannatustoiminta" on sitä että kopioidaan muilta säkeet ja lisätään joukkoon Pori tai Ässät ja ollaan olevinaan omaperäisiä niin ei vaan meikäläiseen iske. Varsinkin nämä megafonimiehen "mennään nannannaa, viä kerran nannannaa hei" herättää vahvaa myötähäpeää, mutta kyse on vain minun mielipiteestäni.
Tarkoitus lienee päästä vauhtiin noilla säkeillä, ja kun ääntä ja mahd. porukkaa tulee lisään, tehdään hiukan omaperäisempiä chanttejä. Veikkaan, että jos Pataljoona vetäisi tuota settiä RB:n volyymilla, et kokisi yhtään myötähäpeää. Jostain se on aloitettava.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Tarkoitus lienee päästä vauhtiin noilla säkeillä, ja kun ääntä ja mahd. porukkaa tulee lisään, tehdään hiukan omaperäisempiä chanttejä. Veikkaan, että jos Pataljoona vetäisi tuota settiä RB:n volyymilla, et kokisi yhtään myötähäpeää. Jostain se on aloitettava.

Ei RB ole minun korvaani yhtään sen kummoisempi laulu- ja tanssiryhmä, mutta tämä tästä. Minusta tuo rumpu ei vain seisomakatsomoon kuulu, luultavasti ilman sitäkin voisi laulaa ja pitää meteliä.
 

Zaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Rummusta täysin samaa mieltä. Menee samaan kastiin läpsyttimien kanssa. Kannustaa voi käsien ja suun voimalla, vaikka sitten laulattaisikin. Itse pelistä odottelen kolmea pistettä ja kaikki sen alle on pettymys. Yleisöä vähintään 5200 tai saa siihenkin pettyä, lauantai kun kuitenkin on.
 

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Noni KooKoon pojat, päät ylhäällä, koko ilta tulee, Semir is back!
Ai, SBA on löytänyt saikkunsa aikana munat...hyvä hyvä. Aika rauhassa on SBA antanut vastustajien olla tähän asti.

Viikon kolmas "helppo" peli ja "varmat" pisteet. Eilistä KooKoon matsia jonkun aikaa seurasin. Ei ollut heistä Lukolle vastusta vaikka Järvenpää hyvin pelasikin. Eli ei ole KooKoo mahdoton voitettava. Järvenpää voi tosin vittumaisuuttaan pelata unelma pelin.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Rummusta täysin samaa mieltä. Menee samaan kastiin läpsyttimien kanssa. Kannustaa voi käsien ja suun voimalla, vaikka sitten laulattaisikin. Itse pelistä odottelen kolmea pistettä ja kaikki sen alle on pettymys. Yleisöä vähintään 5200 tai saa siihenkin pettyä, lauantai kun kuitenkin on.
Eikö näitä lutuuriheppuja ole koskaan vituttanut Jyväskylän juntit rumpuineen? Sen porukan ansiosta en voi sietää rumpuja katsomossa missään eikä koskaan.
Itse pelistä sen verran, että kotitappioltahan tämä näyttää. Ennakkosuosikin asemassa Ässät pelaa aina paskasti.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ässien edellinen ja ainoa kotivoitto KooKoosta runkosarjassa on muuten kaudelta 87-88, jolloin Ässät voitti 4-1. Sen jälkeen on pelattu kolmesti tuloksin 2-4, 5-5 ja 5-7. Yhteensä runkosarjassa pelattu ennen tätä kautta vastakkain 8 kertaa, joista voitot KooKoolle 4-3, kerran on pelattu tasan. Tehdyt maalit kuitenkin Ässille 44-40. Lähteenä Patahistory.com...

Olen tästä eri mieltä, Ässät voitti kaudella 1988 - 89 viimeisen keskinäisen runkosarja pelin Kookoota vastaan. Kookoon maalissa pelasi Hannu Kamppuri, jolle meni yllättävän helppoja maaleja, mm. Ari Santanen teki lähes puolesta kentästä maalin.
 

Mush

Jäsen
Suosikkijoukkue
U.S.V.A
Jatkuva paukutus ja mitäänsanomaton nanana-mölinä on heidän mielestään ilmeisesti sitä tunnelmaa ja oikein kannattamista.

No voi itku. Tuularit kädet puuskassa luovat varmasti tänäänkin mitä loistavimman ja Suomen kovimman tunnelman. Kerran kymmenessä vuodessa jos pelataan mitaleista.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Olen tästä eri mieltä, Ässät voitti kaudella 1988 - 89 viimeisen keskinäisen runkosarja pelin Kookoota vastaan. Kookoon maalissa pelasi Hannu Kamppuri, jolle meni yllättävän helppoja maaleja, mm. Ari Santanen teki lähes puolesta kentästä maalin.

Voi hyvin olla näin. Jos olet oikeassa niin alla olevan linkin takaa löytyvissä tilastoissa on virhe.
http://www.patahistory.com/7
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Voi hyvin olla näin. Jos olet oikeassa niin alla olevan linkin takaa löytyvissä tilastoissa on virhe.
http://www.patahistory.com/7

Olin kyseissä pelissä ja muistan Kamppurin heikot pelit Ässiä ja Kärppiä vastaa, sen jälkeen kun Kookoon sarjapaikka varmistui.

Mielestäni Patahistorian sivulla on kaudella 1988 - 89 vierasvoitto 9 - 6 kauden viimeisestä keskinäisestä kohtaamisesta.

https://asiakas.kotisivukone.com/files/patahistory.kotisivukone.com/Ottelut/kookoo.pdf

edit: Sinä puhuit kotivoitosta... Olen siis väärässä, sori, luin viestisi huonosti.
 
Suosikkijoukkue
Ässät

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Maalivahdit menevät selkeästi Ässille? Nimien perusteella?

En minäkään väittäisi tämän asian olevan niin sanotusti pomminvarma. Mielestäni kummankin joukkueen maalivahtikaksikko on onnistunut aika hyvin.
 

Ansa Paitsio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Veikeää kun nämä porilaiset sekoilee keskenään. Hauska ilmiö tämä porilaisuus:)
Tiukka ilta tulossa toivottavasti molemmille, ja tuollaiset älykääpiö uhittelut Sörsselin tapaan ovat idiotismia. Onkohan hänellä matot ihan suorassa?
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Betoniviidakon Karzanit pääsevät vihdoin ensimmäistä kertaa kirkkaisiin valoihin, varmaan jännittää.

Toivottavasti räme-väki juoksutti nousijoita sen verran paljon ettei tänään jaksa enää antaa ihan parastaan. Ässät tarvitsee pisteitä, ja tämä on taas näitä kuuden pisteen otteluista kun samoista sijoista taistellaan.

Järkkäri maalissa, joten toivottavasti saadaan Juhan päätä vähän pyörälle ja illalla linkkarissa alkaa taas kostean paikan leiri.

Hupi palaa kotiin vihollisen sotisovassa, saas nähdä kestääkö pää vai sortuuko ylilyönteihin.

Onpahan ainakin pari ukkoa mille saa huutaa pitkin ottelua, saattaa tulla hiljainen loppuehtoo..
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Rummusta täysin samaa mieltä. Menee samaan kastiin läpsyttimien kanssa....

Myös minä olen samaa mieltä, rummut arveluttavat. Jonain hassutteluna (tyyliin Eläintarhan kundit) nuo soittopelit ja rytmiryhmä menee, mutta miettikää nyt vaikka sitä Jyväskylän rytmiryhmää, ei helvetti.
 

Mush

Jäsen
Suosikkijoukkue
U.S.V.A
Onpahan ainakin pari ukkoa mille saa huutaa pitkin ottelua, saattaa tulla hiljainen loppuehtoo..

Mitä?? Keskimääräinen Ässät taptap huuto kestää sen 6 sekuntia niin onhan siinä vielä 19 minuuttia ja 40 sekuntia aikaa huutaa vaikkapa nuijaa ja seulaa.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Myös minä olen samaa mieltä, rummut arveluttavat. Jonain hassutteluna (tyyliin Eläintarhan kundit) nuo soittopelit ja rytmiryhmä menee, mutta miettikää nyt vaikka sitä Jyväskylän rytmiryhmää, ei helvetti.
Tosin Jyväskylän rumpuryhmä on ihan omalta planeetaltaan. Heidän tarkoituksenaan tuntui olevan jonkinasteisen sirkuksen luominen jääkiekkopeliin. Ei sieltä yhtään huutoa ainakaan kuulunut vaikkapa 2012 kun rumpu pauhasi kokoajan. Se oli helvetin ärsyttävää olla seisomakatsomossa, vaikka olikin toisessa päädyssä.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Mitä?? Keskimääräinen Ässät taptap huuto kestää sen 6 sekuntia niin onhan siinä vielä 19 minuuttia ja 40 sekuntia aikaa huutaa vaikkapa nuijaa ja seulaa.
Tuliko sulle yllätyksenä että siellä hallissa kuuluu muutakin huutoa? Meillä ei ole rumpua niin ei voida odottaa toiminnan kasvua, siksi joudumme jatakamaan kartoittamista.
 

Ansa Paitsio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Betoniviidakon Karzanit pääsevät vihdoin ensimmäistä kertaa kirkkaisiin valoihin, varmaan jännittää..

Jep jep. Kyllä betonissakin on ihan hyvät kynttilät, mitä joskus kesken pelin vaan sammuvat. Mutta kun kaikessa pitää säästää.

Onneksi (?) Porin seudulla pöhisee ydinvoima. Ei kynttilät sammu.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Jep jep. Kyllä betonissakin on ihan hyvät kynttilät, mitä joskus kesken pelin vaan sammuvat. Mutta kun kaikessa pitää säästää.

Onneksi (?) Porin seudulla pöhisee ydinvoima. Ei kynttilät sammu.
No en olisi ihan varma tuosta sammumisesta. Niin kauan kuin mennään ilman uutta muuntajaa voi Navetan valot sammua kesken ottelun. Onneksi on lamppu mukana taskussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös