La 28.10 SaiPa-Kärpät

  • 8 754
  • 60

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pingu kirjoitti:
Slovak ei kummemmin tänään säväyttänyt, tai sitten odotin liikoja.

Itse näin Slovakin eilen ensimmäistä kertaa jäällä ja yksi vaihto jäi erityisesti mieleeni: Kärppien pyörittäessä 5vs.3 ylivoimaa teki Slovak hurjasti töitä. Helposti pelaajat asettuvat tiiviiseen kolmioon ja passivoituvat vain odottamaan vastustajan siirtoja, eilen Slovak liikkui ja pyrki parhaansa mukaan häiritsemään kärppäläisiä. Yhden syötön hän saikin poikki ja ehti myös käydä hieman laittamassa Kärppää laitaa vasten. Varmasti oli happoja jaloissa, mutta mielestäni hän pelasi tuossa kohtaa erinomaisesti - niin ärhäkästi kuin vain pystyi, mutta kuitenkin fiksusti säntäilemättä. Mikko Palomäki oli seuraavassa vaihdossa kuin lammas verrattuna Slovakiin.

Saa nähdä, mikä on miehen kohtalo tämän lyhyen vuokrasopparin jälkeen.

Ströbää on pakko kommentoida sen verran, että toivottavasti mies saa edelleen jatkaa seuraavassakin matsissa. Hän on tilaisuutensa ansainnut.
 

atsku

Jäsen
Weasels kirjoitti:
Mikäs ihme se on, jos paskempi joukkue saa enempi jäähyjä kun rikkoo, ei se tuomarin vika ole.
Tämähän alkaa muistuttamaan jo ihan Helsinki-meininkiä. Loistavaa, kärppäfaneista alkaa muodostumaan pikkuhiljaa yhtä sympaattisia kuin Helsingin ylimielisistä maailman omistajista. Keep on, aina kannattaa olla arvostamatta muita, kun itse on niin vitun uskomattoman hyvä.

Ai niin, olitkos katsomassa peliä? oi voi, et ollut. Pidä suusi silloin kiinni. Kärpät ansaitsi voiton, muttei SaiPakaan pelannut huonosti.
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
atsku kirjoitti:
Tämähän alkaa muistuttamaan jo ihan Helsinki-meininkiä. Loistavaa, kärppäfaneista alkaa muodostumaan pikkuhiljaa yhtä sympaattisia kuin Helsingin ylimielisistä maailman omistajista. Keep on, aina kannattaa olla arvostamatta muita, kun itse on niin vitun uskomattoman hyvä.

Ai, SaiPa siis sittenkin oli ottelun toisessa erässä Kärppiä parempi? Miksei tämä käy ilmi otteluraporteista?

Uskomaton itku jos joku kehtaa väittää että jonakin tiettynä ajanjaksona jossakin tietyssä ottelussa joku joukkue olisi ollut jotakin toista parempi. Mistä tämä alemmuuskompleksi oikein kumpuaa?
 

atsku

Jäsen
oukka kirjoitti:
Ai, SaiPa siis sittenkin oli ottelun toisessa erässä Kärppiä parempi? Miksei tämä käy ilmi otteluraporteista?

Uskomaton itku jos joku kehtaa väittää että jonakin tiettynä ajanjaksona jossakin tietyssä ottelussa joku joukkue olisi ollut jotakin toista parempi. Mistä tämä alemmuuskompleksi oikein kumpuaa?
Eipä ollut kyse siitä, etteikö SaiPa olisi ollut huonompi pelissä, muttei paskaksi tarvitse haukkua. Sen verran täytyy kunnioitusta olla vastustajaa kohtaan.
Se että tuomari oli pihalla kuin lumiukko ja puhalsi SaiPalle 8 kakkosta kärppien yhtä vastaan sai SaiPan myös näyttämään tilastoissa huonommalta. Kaikki kunnia kärpille, hienosti pelasivat kyllä. En itse sorru moiseen paskaksi mollaamiseen.
 

Mensonge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
haltija kirjoitti:
Hyvät EtäKärpät, on erittäin jees että olette olemassa ja kannustatte joukkuettanne "vieraspeleissä".

Toivoisin silti pientä järkeä ensi kerralla näihin hommiin. Vierasjoukkueen fanien paikka on Kaukaan päätyä vastapäätä olevassa päädyssä, jossa on istumapaikat.

Seisomapaikat ovat pyhitetty SaiPan faneille ja kannustajille Kisapuistossa.

Kiitos.

Ja tätähän ei sitten EtäKärppien piikkiin laiteta. Ottelussa oli paikalla bussillinen faneja niin Oulusta, kuin Helsingistäkin. Oululaiset halusivat mahdollisimman halvat liput peliin reissun hinnan laskemiseksi. Lappeenrannassa halvimmat liput ovat "väärään" päätyyn seisomakatsomoon.

Silloin kun EtäKärpät ja Oulun Fan Club ovat samassa pelissä, on lopullinen päätösvalta lippujen varaamisessa oululaisilla. EtäKärpät pyrkii kyllä varaamaan liput aina sinne päähän, jonne Kärpät hyökkää kahdesti. Niin olisi tehty nytkin, mikäli asia olisi meistä riippunut.

SaiPan fanien kannattaisi neuvotella seuran kanssa asiasta ja pyytää seisomapaikkojen pyhittämistä omille faneille. Seuralla on kyllä mahdollisuus määritellä ne paikat, joihin vierasfanien haluaa menevän. Toki aina jää silti mahdollisuus ottaa liput Lippupalvelun kautta. Silloin seurakaan ei asiaan voi vaikuttaa.

Olimme "väärässä" päädyssä, se pitää paikkansa. Ei kuitenkaan pidä haukkua väärää puuta, jos ei ole parempaa tietoa siitä, miten asiat ovat menneet. Eli EtäKärpät ei ollut tällä kertaa se taho, joka liput varasi.
 

startin13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Tom of Laaksonen on uskomaton kaveri, touhussa ei ollut mitään järkeä.

Niistä kärppäfanien rummuista, minua ne eivät häirinneet. Kiva kun astuin kaverini kanssa itäautoareenan sisuksiin kuului rummun pauke käytävillä, ihan kuin afrikassa!

Muutenkin Kärppä kannattajat olivat sympaattisia ja merimaitten levijää oli kiva kuunnella. Oliko se nyt niin väärin heiltä olla siellä seisomakatsomossa? Hyvin he näyttivät sinne mahtuvan ja tunnelma oli tapissa, ihan oikeeta lauantai-illan huumaa.

Ihmetellä sopii myös sitä että yllättävän kovassa niettaassa saa kisapuistossa käyskennellä, useampi tuketaavetti tamppasi vastaan pelti pienemmällä. Harmittomia veikkoja,,,
 

Weasels

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
atsku kirjoitti:
Eipä ollut kyse siitä, etteikö SaiPa olisi ollut huonompi pelissä, muttei paskaksi tarvitse haukkua. Sen verran täytyy kunnioitusta olla vastustajaa kohtaan.
Se että tuomari oli pihalla kuin lumiukko ja puhalsi SaiPalle 8 kakkosta kärppien yhtä vastaan sai SaiPan myös näyttämään tilastoissa huonommalta. Kaikki kunnia kärpille, hienosti pelasivat kyllä. En itse sorru moiseen paskaksi mollaamiseen.

En minä Saipaa paskaksi ole haukkunu. Itse asiassa mulla on kaikki sympatia Saipalle liigassa. Puhuin itse pelistä, noh ehkä tuo sanavalinta oli vain liian kärkäs. Mutta rehellisesti, jos yhtään jäähyä ei olis vihelletty ja Laaksonen katsomossa, kumpi olisi voittanut?
 

Aksu

Jäsen
Weasels kirjoitti:
Mutta rehellisesti, jos yhtään jäähyä ei olis vihelletty ja Laaksonen katsomossa, kumpi olisi voittanut?

Se haluttiinkin lauantaina selvittää, mutta jäi selvittämättä. Jos sinulla on valmiina vastaus "Kärpät" niin sanottakoon, että selvä ennakkosuosikki se oli. Voittaja olis ollu ihan eri asia. Kuten tiedät yhdessä ottelussa liigassa voi tapahtua mitä vain.
 

atsku

Jäsen
Weasels kirjoitti:
En minä Saipaa paskaksi ole haukkunu. Itse asiassa mulla on kaikki sympatia Saipalle liigassa. Puhuin itse pelistä, noh ehkä tuo sanavalinta oli vain liian kärkäs. Mutta rehellisesti, jos yhtään jäähyä ei olis vihelletty ja Laaksonen katsomossa, kumpi olisi voittanut?
Kärpät voitti ja olisi voittanut, kyllä näin oli. Laaksonen pilasi hyvän pelin, niin antoi Jalonenkin ymmärtää lehdistötilaisuudessa. Asia lienee loppuun käsitelty.
 

haltija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Mensonge kirjoitti:
Olimme "väärässä" päädyssä, se pitää paikkansa. Ei kuitenkaan pidä haukkua väärää puuta, jos ei ole parempaa tietoa siitä, miten asiat ovat menneet. Eli EtäKärpät ei ollut tällä kertaa se taho, joka liput varasi.

Nöyrimmät anteeksipyyntöni EtäKärpille.

Voidaan minun puolestani jättää tämä tähän ja kääntää katseet kohti tulevia haasteita.

Jatkakaa voittoputkea ja kannustusta(ilman rumpuja parempi)!
 

Mensonge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
haltija kirjoitti:
Nöyrimmät anteeksipyyntöni EtäKärpille.

Voidaan minun puolestani jättää tämä tähän ja kääntää katseet kohti tulevia haasteita.

Jatkakaa voittoputkea ja kannustusta(ilman rumpuja parempi)!

Eipä tässä sen suurempaa ollut. Korjasin vaan, kun tiedän miten asia meni. Katseet on jo huomisessa ja kannustusta jatketaan. Rummut kuuluu meille, se on meidän juttu. Niiden määrää varmaan mietimme itsekin jatkossa. Pitää löytää sopiva paketti, jossa saadaan myös huudot ja laulut kuulumaan kunnolla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös