Sillä lailla. :D Kiehuuko yli?Pikkarainen, kilahda tässä pelissä, pliis!
Vittu mä nauttisin, jos jonkun tämän jypin ratkaisupelaajan ura saataisiin loppumaan tähän erään!
Sillä lailla. :D Kiehuuko yli?Pikkarainen, kilahda tässä pelissä, pliis!
Vittu mä nauttisin, jos jonkun tämän jypin ratkaisupelaajan ura saataisiin loppumaan tähän erään!
Pikkarainen, kilahda tässä pelissä, pliis!
Se Jatkoaika urasi taisi päättyä tähän.Pikkarainen, kilahda tässä pelissä, pliis!
#provo
Älä ota enää!Pikkarainen, kilahda tässä pelissä, pliis!
Ota lääkkeesi ja mene vaikka nukkumaan.
Taso heittelee liikaa. Luullaan itsestään liikaa. Pitäisi perustaso saada kuntoon, mutta tänään ei ekaa erää lukuunottamatta olla pelattu hyvin.Lukko - Ilves Nyt näyttää minun mielestäni siltä, että Lukko kaivaa verta nenästään. Jotenkin ylimielisiä nuo ratkaisut omalla puolustusalueella.
Vitun paska #provo oli kyllä, mayne *hymiö*Just saavuin mökille ja menin kalaan
#provo meni perille
Tää oli huono, keksi nyt jotain muuta.Pikkarainen, kilahda tässä pelissä, pliis!
#provo
Just saavuin mökille ja menin kalaan
#provo meni perille
Taso heittelee liikaa. Luullaan itsestään liikaa. Pitäisi perustaso saada kuntoon, mutta tänään ei ekaa erää lukuunottamatta olla pelattu hyvin.
On vain yksi kultaranne.Kultaranne Jasu tekee ylivoimalla.