Satunnainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves
Enimmäkseen. Mailaa saa käyttää turhan paljon, mutta sehän on normaali liigapelin linja ja sama molemmille.Aika siisti peli ollut.
Enimmäkseen. Mailaa saa käyttää turhan paljon, mutta sehän on normaali liigapelin linja ja sama molemmille.Aika siisti peli ollut.
Juu ja tämänhetkinen tilanne sopii kyllä.On kyllä Porissa sellainen meno, jota toivoisi näkevän aina.
Tänään on saanut kyllä pelata sillä tyylillä, että isä-Risto (Duffa) olisi tyytyväinen. Kunnon takavyötä laidoillaSe on kun on nää amatituomarit. Tänäänkin taas puolin ja toisin jäänyt viheltelemättä.
Miksi sä katsot SaiPan matsia, ja minä Tapparan matsia?Ja Saipa tekee maaaaalliiiiin
Go SaiPa go. Katkeraan loppuun asti, aina vaan loppuun asti. Tsemppiä!Uskommeko täällä kotona? Laakso ja 1-0 SaiPa johtoon.
Ei kyllä mä katson Tapparankin peliä. 2 ruudun taktiikka nääs. Olin just vaihtamassa peliä kun SaiPa pamautti niin että huhheijaaMiksi sä katsot SaiPan matsia, ja minä Tapparan matsia?
No, nyt ne on tasan tämän viikonlopun osalta kun se eilinen HPK:n jatkoaikamaali myös hylättiin ilman syytä.Ei jumalauta mikä hylky!
No miksi minä katson Tapparan matsia? Ai niin ei mulla oo muita kanavia ku tää mistä tää Tapparan peli tulee.Ei kyllä mä katson Tapparankin peliä. 2 ruudun taktiikka nääs. Olin just vaihtamassa peliä kun SaiPa pamautti niin että huhheijaa