La 28.1.2017 Otteluseuranta (Liiga)

  • 54 465
  • 799
No en juo alkoholia ja työtön en ole. Olen joskus ollut hetken. Tunnen myös työttömiä. Onko työtön jotenkin heti huonompi ihminen kun töissä käyvä? Työttömyyteen on monia syitä. Työtön varmasti itse tuntee itsensä jo aika huonoksi joten miksi siitä pitää vielä haukkua?
Ei ole. En minä yleistänyt, eikä tarkoitukseni ollut alleviivata työttömiä millään muotoa. Käytin sitä lähinnä adjektiivina ja kielikuvana värittämään lausettani, mutta nähtävästi epäonnistuin.
Mennäänkö eteenpäin?
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Savinainen
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Sitten ehjällä pelillä 3 pistettä kiitos. Keräselle se 19. häkki ois kiva.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
HIFKin pelin avaus on sita luokkaa etta Tapparan tasoinen joukkue rokottaa noista kovalla kadella. Oma maali vaikkakin mahtavasti Tappara karvaa myos
 

PuukäsiPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Siinä oltiin omissa taas pari minsaa kun Juuso Salmi ei kertakaikkiaan osaa avata peliä. Ihan ok puolustamaan kunhan kiekkoon ei tarvitse koskea. Onneksi markkinat on tyhjät.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Mikä yllätys että Tappara meni johtoon! Hyvä juttu niin on sitten kivempi risteillä.
 

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei oo ihme ettei HIFKin ylivoima toimi ku melkein koko ajan on kaks miestä päätyviivan takana, aika harvoin tuolta maalia tehdään. Ja ku ei oikein voi silläkään perustella että haetaan pakeille vetoja ku ei tuu yhtään syöttöö suoraan pakeille. Ja ku vetäjät on Eronen ja Hintz ni ei hirveitä tykkejä tuu.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hittolainen, kun aina pitää kiirehtiä laittamaan töllöstä äänet pois, kun tulee mainostauko, ryty-tytyt-tööt. Ja varsinkin erän loppuessa kun alkaa soida se tättä-dyttä-dää. Paskat humpat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös