On niitä varmasti paljon. Vieraskannattajien katsomo on vielä sopivasti tuolla Larmin takana kulmassa.Kuinkahan hirveänä Kärppien kannattajia on Hämeenlinnan halliin ahtaunut? Pohjoinen kuului kovempaa kuin kotona konsanaan. Ja yleisössä melko monta mustaa paitaa.
Tätä minä ajoin takaa, uskallus kasvaa, tekeminen paranee ja tulostakin sieltä tulee. Nyt hurmos päälle kun kipsiä on saatu ravisteltua vähemmäksi. Loputkin lähtee kylläAika vaan uhkaa loppua kesken.
3-4 poikkaria Hakanpäähän maalin edessä - ei jäähyä. Kukkoselta aiemmassa sarjassa toisesta poikkarista boksia.
Oli alussa. Oli melko heikkoa tuo loppu.Loistava erä Kerholta. Pitkä on etumatka Kärppiin verrattuna.
Summeri pelasti HPK:n
Menikö tunteisiin?Voi vitun buhuu. Ketään ei kiinnosta nämä itkut. Molemmat siellä sukeltelee ja filmaa
OSKAR OSALA, olen aina uskonut sinuun! <3 <3 <3
Olen huomaavinani hienoista ristiriitaisuutta edellä lainattujen viestien välillä. ;) Mutta kyllä tässä nyt vemppakerholaisilta tasonnostoa kaivattiinkin. Tästähän ollaan tätä menoa saamassa ihan peli ja sarjakin!Ei jummijammi, mitähän nuo meidän vemppakerholaiset on vetäny? Nehän väläyttelee osaamistaan! Kuka olis aamulla uskonu.
Menikö tunteisiin?
Kakkoserään lisää tulta munille!
Tärkeintä tässä oli se, että tuo paine saatiin pysymään ja summeri pelasti HPK:n toiselta takaiskulta tai ainakin jäähyltä. Nyt siitä saadaan hitosti energiaa toiseen erään ja lumipalloefekti saattaa hyvin syntyäErätauko tulee HPK:lle hyvään saumaan. Tästä merkki Kärpillekkin, että omalla tekemisellä ajettiin HPK ahdinkoon ja horjutettiin itseluottamusta. Nyt näkyi pelin rakenteessa sellaisia asioita minkä perään on huudettu koko kevät. Ensimmäisen aallon paineistus toimii ja toinen aalto on paineistamassa oikeaan aikaan. En uskalla vielä ilakoida mutta suuri merkki paremmasta jos näin jatkuu.
Olipa vaffaa kommentointia, luulen että myöhemmin alkaa hävettää tällainen lapsellisuus.Menee tunteisiin tuo hamekankaan suuri määrä.
Nessuja sinne ku niin paljon Hakanpää saa poikkaria
Naureskelin samaa. Hyvää pelisilmää joltakin. Ehkä äijiltä itseltään.Haha äijillä studiossa viiskybäset povaris Saulin tapaan.
Älä pilaa hyviä tunnekuohuissa kirjoitettuja viestejä tutkimalla niiden välistä logiikkaa! :DOlen huomaavinani hienoista ristiriitaisuutta edellä lainattujen viestien välillä. ;) Mutta kyllä tässä nyt vemppakerholaisilta tasonnostoa kaivattiinkin. Tästähän ollaan tätä menoa saamassa ihan peli ja sarjakin!