holynordic
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Oulun Kärpät, Україна
TalviunillaMissä on ollut tämä Kärpät pudotuspelien ajan?
TalviunillaMissä on ollut tämä Kärpät pudotuspelien ajan?
"Näin Valon, otin aloituksen"Raksilaan on tulossa lestapovalo.
No, siinä suomen kielessä mitä minä ymmärrän, "tuijataan" ei tarkoita mitään. Kiitos tiedosta.Suunnataan tuohon aloituspisteeseen, yleensä "tuijataan" myös vihjaisee että valo potentiaalisesti häikäisee
Kannattaa joskus vähän kierrellä Suomeakin, saattaa nähdä ja kuulla uusia asioita :)No, siinä suomen kielessä mitä minä ymmärrän, "tuijataan" ei tarkoita mitään. Kiitos tiedosta.
Se on tukkinu sen mikin, ettei se huuto kuulu. Ei tarvi pelin jälkeen vastailla kysymyksiin "paniikista"Onko Pennasella peruna suussa? Ääni tulee jotenkin tukahtuneesti.
Eikun bataatti, ne on oranssejakin kaiken lisäksi.Onko Pennasella peruna suussa? Ääni tulee jotenkin tukahtuneesti.
Toivottavasti tulee! Mulla ois koko ilta aikaa kattella tätä herkkua...Mä veikkaan ronskisti että HPK ei tänään enää tasoihin tule...
Noo, Kärpät tekee todennäköisemmin maalin av:lla kuin yv:llä.
Sähän oot pahempi tuomareista vinkuja kuin tää meidän nimimerkki @H P KTuomarit haluaa pitää perunakerhon pelissä mukana.
Tuo on kyllä melko kova väite :DSähän oot pahempi tuomareista vinkuja kuin tää meidän nimimerkki @H P K