Mainos

La 27.4.2019 Otteluseuranta (Liiga)

• 53 503
  • 695

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Hyvä kommentti Peksiltä! Vauhti on aika huima...

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tuleehan siellä vieläkin isoja virheitä Kärpiltä, mutta selvää parannusta kuitenkin.

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Se on ihan sama mitä tapahtuu sen jälkeen mutta koukku KÄSILLE selvästi ei vaihtoehtoa pitäis olla.
Ei niin, oikea tuomiohan olisi ollut molemmille kakkonen, Kerhon sukeltajalle filmaamisesta ja Kärpille koukusta

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Jos noin on, niin onpahan epäreilua tuomarointia.

Tavallaan. Ei mulla mitään hinkua ole nähdä Kärppien yyveetä kun se on näkemättä paskaa.

Pystytkö kirkkain silmin itse sanomaan, että Kerho ei ole rikkonut kertaakaan tänään jos linjaksi otetaan tuo Sailion jäähy?

Ulos T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko kotimaassa +suomalaiset maailmalla +Kärpät
Saako silleen koukata, että päästää mailasta irti, kun se on äijässä kiinni?
Relax :) ei saa,eikä siitä oo kyse. Mä meinasin että Sailio häiritsi/koukki mutta kun tarttui liikaa niin päästi irti. Koukkimista on todella monenlaista ja vaihtelee oletko vauhdissa mukana, mikä on pelitilanne (oletko maalintekopaikassa) jne. Sailio antoi painetta ihan ok ja maila meni väärin niin päästi irti. Ei oikeusmurha mutta mun mielestä ei selkeä verrattuna joihin tilanteisiin. Mut ei tästä enempää, tietysti näitä katsoo omilla rilleillä aina :)

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tilanne on paha. Saas nähdä nouseeko Kerho enää. Pelkäämpä että ei. Ihan erilainen meno tänään. Mikään ei oikein toiminut Turusen maalin jälkeen. Johdossa pelataan huonosti, mikä on muuttunut edellisiin peleihin verrattuna.

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
Kumpi oli jäisempi Lindstenin haastattelussa, haastattelija vai haastateltava?

Hoitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tämä on vasta toinen kerta kun Kerho joutuu tappioasemassa erätauolle näissä pleijareissa, edellisen kerran sitä maalia ei tullu senkään jälkeen.

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Vaikka sitten niin, mutta tämä ettei mitään puhalleta on kaikkein huonoin asia ja Kärpät tänään jo selvinnyt kahdesti alivoimalla ilman selvää jäähyä...
No mutta turha näitä on laskea kun Kerhollakin menny jo kolme päivänselvää jäähyä ohi

Ralph

Jäsen
Tämä on vasta toinen kerta kun Kerho joutuu tappioasemassa erätauolle näissä pleijareissa, edellisen kerran sitä maalia ei tullu senkään jälkeen.
Kolmas. Eka välierä, toka finaali ja nyt tämä. Ja edellisellä kerralla tuli maalit ja voitto.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy