La 27.2.2021 TPS - JYP

• 5 941
  • 149

Hexa

Jäsen
Viitasen sanoma taas antoi erilaisen kuvan. Toivottavasti Ottavainen ei ala pelkäämään virheiden tekemistä, nekin kuuluu lajiin ja noin nuoren pelaajan kehitykseen.
Eipä sieltä parempiakaan kiekollisia pakkeja löydy JYPiltä reservistä, jos aiotaan pelata tätä nykyistä avauspeliä. Oppirahoja, mutta niitä on muutkin makselleet. Pahin virhe olisi nyt pienentää peliaikaa rajusti. JyPin peli on kuitenkin parantunut silmissä Ottavaisen ja Seppälän tulon jälkeen.

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viitasen sanoma taas antoi erilaisen kuvan. Toivottavasti Ottavainen ei ala pelkäämään virheiden tekemistä, nekin kuuluu lajiin ja noin nuoren pelaajan kehitykseen. Toki mitä vähemmän niin parempi niin, mutta ei niitä pakottamallakaan pois saa.

Mitä Viitanen sanoi, onko Ottavainen jäämässä Jypiin ens kaudellakin? Hyvä jos jää, minä olin siinä luulossa että on vain tän kauden Suomessa kun junnusarjoja ei pelata.

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä jokainen voitto edelleen tuntuu hyvältä ja sitä toivoo. Mutta omassa tunnerekisterissä nuo pelaajien henkilökohtaiset virheet aiheuttavat saman tunnemyrskyn nyt kuin syksyn harjoituspeleissä.

Jep, ammattilaisten urheilua ja voitosta tapellaan joka pelissä, muuta tavoitetta ei oikein voi olla. JYPissä on kuitenkin niin monta nuorta pelaajaa jotka vasta aloittelevat ja opettelevat sitä ammattilaisen uraa. Jos joskus virheetkin pitää sietää niin se on tämä kausi, näin ainakin itse ajattelen.

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitä Viitanen sanoi, onko Ottavainen jäämässä Jypiin ens kaudellakin? Hyvä jos jää, minä olin siinä luulossa että on vain tän kauden Suomessa kun junnusarjoja ei pelata.

Radiossa totesi tyyliin, uskoo että Ottavaisesta on JYPile vielä paljon iloa tulevaisuudessa.
Minä ymmärrän tuon laajempana kuin vain katsauksena tähän kauteen.

Ajankohta Viitasen haastattelulle oli muistaakseni se, kun Ottavainen oli pelannut avauspelinsä Liigassa. Jää nähtäväksi miten käy, mutta toivon, että on valinnut JYPin kehitystiekseen näin epävarmoina korona-aikoina, täällä kuitenkin pelataan ja sauma pelata myös miesten ammattilaisliigaa.

Viimeksi muokattu:

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Aikamoista vääntöä erän alkuun. Vain kuolleet vihelletään ja ehkä väärät vaihdot jos tulee.

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Nyt oli jo yritystä. Turkulainen on liian hyvä.

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Ainiin, live-vetoa sisään

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Jumalauta tuo Puistola himmailee kokoajan kiekolla siihen malliin, ettö häneltä ei kukaan tuu kiekkoo viemään. Hitaampi kuin Tuppurainen 49-vuotiaana noissa ratkaisuissa.

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
OIJOIJOJIJIJIJOJOIII. Louhivaara lunastaa!

Saleva kehiin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ukrainan maajoukkue
Toisella erätauolla saunaan ja jotenkin odotti TPS:n vyöryttäneen numerot vähintään tasoihin.. Eipäs ollutkaan vaan Louhivaara tekee maalin ja lisää JYPin johtoa.. Nähtävästi JYP osaa nyt hyödyntää paineettoman tilan hyvin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy