La 27.2.2016 Torpedo Nižni Novgorod - Jokerit (GAME 4)

  • 54 390
  • 605

Viru$

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulla ainakin kadonnut jännitys pelin edetessä aivan täysin. Ei noin kurittomasti suorittava joukkue ansaitse mitään ja Torpedoa parempi joukkue tulisi murhaamaan tuon vässykkälauman seuraavalla kierroksella.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kyllä on tuskainen 1:15 3.erän alkuun. Se av pitäisi kestää ihan väkisin. Samoin Jaakolan 5 minuuttinen.

Vaikeaksi näyttää taas homma menevän. 0-2 jälkeen ei itse luotu enää mitään.
 

Jokeriarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokerit on tosiaan ihan omaa kurittomuuttaan laittanut itsensä vaikeuksiin. Nyt kun vielä saatu avausmaalikin (ja toinen) niin ihmetellä täytyy. Jos edes yhdellä AV-maalilla selvittäisiin kolmannen erän alku...
 

AC/DC MAN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United
Paha kolmannen erän alku kyllä tulee. Pitää väkisin Tsempata 1.15 kellosta pois ja jatkaa sitten 5-4 av:ta täysillä.
Vaikea paikka toki on.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Mulla ainakin kadonnut jännitys pelin edetessä aivan täysin. Ei noin kurittomasti suorittava joukkue ansaitse mitään ja Torpedoa parempi joukkue tulisi murhaamaan tuon vässykkälauman seuraavalla kierroksella.

Pää ei kestä kun kaveri vie fyysisesti ja siinä sivussa vähän rottailee. Käsittämättömän tyhmiä jäähyjä tänään useampi kappale pelissä, jossa panosta enemmän kun tarpeeksi. Tyhmä joukkue.
 

gcz_

Jäsen
Suosikkijoukkue
JHC, NYI, Suomen NATO-jäsenyys
Mulla ainakin kadonnut jännitys pelin edetessä aivan täysin. Ei noin kurittomasti suorittava joukkue ansaitse mitään ja Torpedoa parempi joukkue tulisi murhaamaan tuon vässykkälauman seuraavalla kierroksella.

Sama. Eikä Torpedokaan ole kovin kummoinen joukkue, vaikka toki hyvin puolustavatkin. Konferenssi-välierissä saavat kyllä kyytiä Dynamolta tai kuka sieltä nyt sattuu tulemaan vastaan.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Kova isku, jossa hyvin todennäköisesti on teatteria mukana.

Joka kerta kun oon lyönyt jotain suuhun tai leukaan niin ne on kaatunut heti. Ei parin sekunnin viiveellä. Tuo nyt ei tainnut edes osua siis. Saatika olisi tahallinen.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Kova isku, jossa hyvin todennäköisesti on teatteria mukana.
Juuri näin. Aikamoinen huitaisu Jaakolalta ja hetken miettimisen jälkeen tajusi ryssä filmata vähän lisää.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kozunin jäähy selvitettiin
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Kolme ja puoli minuuttia vielä siis alivoimaa edessä. En tiedä uskaltako tätä ees kattoo, krapulassa tulee muutenkin noita ylimääräsiä sydämentykytyksiä.....
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Jokerit kesti 2 miehen av:n.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
2-2
 
Joka kerta kun oon lyönyt jotain suuhun tai leukaan niin ne on kaatunut heti. Ei parin sekunnin viiveellä. Tuo nyt ei tainnut edes osua siis. Saatika olisi tahallinen.

Miksi tuon pitäisi osua suuhun tai leukaan? Kyllä tuollainen on ulosajon arvoinen ihan rintaan osuessaankin. Törkeä huitaisu. Ja tuohon "ei tahallinen" -kommenttiin: mitä Jaakola sillä mailallaan yritti noin korkealta huitoa, jos ei vastustajaa?
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
2-2, henkisesti aivan liian kova pala tämä johdon menetys ja sen lisäksi vielä nämä jäähyt.

Kun näitä maalivahdun alueella olemisia on nyt otettu tosi tarkasti niin eikö tossa oltu? Turha näistä on kitistä, mutta tuli vaan mieleen.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
No nyt sitten survottiin 2-2. Ei varmaan tarkisteta vaikka mies oli maalivahdin alueella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös