Chapeau tuomarit! Kyykkäämisestä kyykkypaska Ashton pihalle ja Jesselle päähän kohdistuneesta 2+10. Näin ainakin arvaisin?
Kommentoinkin tätä jo tuossa yllä. Eli ei heidän vikansa, tosin voisi kuvitella, että KHL järkkäisi kunnon puitteet, kun muutenkin ollaan kaadettu rekkalasteittain rahaa sinne sun tänne.
Tämä johtuu myös siitä että Torpedo puolustaa käsittämättömän hyvin. Jos laukaus saadaan maalia kohti, todennäköisesti joku sen blokkaa.Negatiivinen olen minä ja siksi kun tuo joukkue ei saa luotua edelleenkään ainuttakaan hyvää maalipaikkaa. Sen sijaan omat virheet ovat luokkaa uskomattomia.
Ilmeisesti vika on kaupunkien infrassa, joten tuon koko roskan uusiminen olisi todella massiivinen operaatio.
Mutta miten helvetissä Joensuu voi saada samasta tilanteesta 2+10 päähän kohdistuneesta taklauksesta? Russija. Normal.
Kukaan muu ei saa käyttää nettiä pelin aikana ku muuten "valokuitu" kyykkää, siis jos ois hd-kamerat. ;)
Ashtonin jäähyn syy oli keihästäminen.Oiskohan tuo kneeing nyt sit olevinaan kyykkäys. Jo toinen kyykkääminen Joensuun taklauksen alle.
Mä olin siinä käsityksessä, että Kohelolta on tarvittaessa saatavilla HD kalustoa, joita sitten ainakin pudotuspeleissä käytettäisiin siellä missä laatu omasta takaa on tätä Nizni Novgorodissa nähtyä tasoa.