Tommy Salo siellä on.Jamo Myllys teki paluun Jokereiden maalilla.
Aina silloin tällöin tulee se fiilis että pitäis pelata tota "Let's rip some fuckin' heads off"-hokia. Tänään on se ilta.
Robert Helenius ?Maanantaina Helenius maaliin. Kiitos ja näkemiin Karlsson, Tervemenoa Pietariin tai Moskovaan.
Ei ollut.Eikös tuo nyt ollut aika törkeä paitsio näin ensinnäkin?
Ei lähelläkään paitsiota.Eikös tuo nyt ollut aika törkeä paitsio näin ensinnäkin?
Jos Torpedo voitti itse meille kakkospelin, niin tänään sitten annettiin takaisin. Ihan helvetin paskaa ylivoimaa ja uskomatonta perseilyä jäähyjen kanssa. Ansaitusti lomille
Nyt vaan joka ryssä paskaksi maanantaina ja ylpeänä vittuun tästä liigasta!
Olipas pelokkaan ja epävarman näköinen jengi tänään vierasjoukkueen paidoissa. Eikö siellä pitäisi olla niitä kokeneita pelaajia, jotka pystyvät tällaisessa paikassa pelaamaan normipeliä? Valmennukseltakaan ei taida oikein herua inspiraatiota siinä vaiheessa, kun hommat menee päin seiniä. Skudra puolestaan kävi jatkuvasti huutamassa ja läiskimässä äijiä selkään, hienolta valmentajalta vaikuttaa.
Ei lähelläkään paitsiota.
Sama juttu. Ainoa tilanne, jossa heittäydyn kovalla raivolla antipasifistiksi ja verenhimoiseksi väkivallan kannattajaksi on Jokereiden matsin ton paskamaan joukkueita vastaan. KHL on niin oksettavaa paskaa etten tiedä miten päin olisin.Olen viimeiseen asti väkivallanvastustaja, mutta jotenkin tämä ajatusmalli miellyttää minua just nyt.. Ihmettelen?!?
No ei todellakaan ollut. Katso se tilanne uudestaan ja pysäyttele kuvaa, niin huomaat, että täysin oikein meni.Aivan vitun selvä paitsio.
Aivan vitun selvä paitsio.
Sokea Reettakin näkee, ettei ole paitsio.