La 27.2.2016 Torpedo Nižni Novgorod - Jokerit (GAME 4)

  • 53 919
  • 605
Aina silloin tällöin tulee se fiilis että pitäis pelata tota "Let's rip some fuckin' heads off"-hokia. Tänään on se ilta.

Torpedolla se on vissiin joka ilta, tai vähintään joka toinen. Lähinnä puolirikollinen jengi (joka kyllä tekee juuri sitä millä tietää Jokerit kuseen saavansa, ei sillä).
Kaikkiaan: ei jumalauta miten järjetön matsi. Ihan kaikilta osin. Tuomarit... joo-o.
Touhun kruunasi kännissä tjsp ollut kuvaaja; helvetin kivaa selostajankin arvuutella, että kukahan sieltä NYT lensi ulos/jäähylle/saikulle ja mistä syystä, kun kuvissa näkyy katsojia, pelaajien jalkoja, tyhjää laitaa tai muuta yhtä informatiivista.
 

ARGM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit?
Alkaa olemaan tuttu fiilis, nyt puuttuu vaan video jossa Väänänen uskoo kovasti että sarja vielä käännetään ja että on pakko pelata yksi peli kerrallaan.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Allekirjoitukseni elää ja voi todella hyvin :). On se elämä hienoa kun suuri ja mahtava pettää aina. Sitten sitä ollaankin jo kesässä ja kiimasena odotellaan kauden alkua vain siksi että päästään pettymään keväällä. Ja sama toistuu vuodesta toiseen.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Jos Torpedo voitti itse meille kakkospelin, niin tänään sitten annettiin takaisin. Ihan helvetin paskaa ylivoimaa ja uskomatonta perseilyä jäähyjen kanssa. Ansaitusti lomille
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Oikein hyvä, että kausi päättynee maanantaina tai ainakin tähän sarjaan. Ei Jokereiden kuulu olla mikään väline venäläisten hyvään tunteeseen ja onneen. Siellä saletisti nytkin joku on sitä mieltä että venäläisyys on parempi kuin länsimaalaisuus, ja siihenhän tämä propagandapaska pyrkiikin.

Nyt vaan joka ryssä paskaksi maanantaina ja ylpeänä vittuun tästä liigasta!
 

gcz_

Jäsen
Suosikkijoukkue
JHC, NYI, Suomen NATO-jäsenyys
Olipas pelokkaan ja epävarman näköinen jengi tänään vierasjoukkueen paidoissa. Eikö siellä pitäisi olla niitä kokeneita pelaajia, jotka pystyvät tällaisessa paikassa pelaamaan normipeliä? Valmennukseltakaan ei taida oikein herua inspiraatiota siinä vaiheessa, kun hommat menee päin seiniä. Skudra puolestaan kävi jatkuvasti huutamassa ja läiskimässä äijiä selkään, hienolta valmentajalta vaikuttaa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Seuraavassa pelissä annetaan mailojen viuhua ja tähdätään jokainen taklaus päähän ja ajetaan polvet ojossa jalkoja paskaksi.
 

TommyT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos Torpedo voitti itse meille kakkospelin, niin tänään sitten annettiin takaisin. Ihan helvetin paskaa ylivoimaa ja uskomatonta perseilyä jäähyjen kanssa. Ansaitusti lomille

Joo kukaan ei kyllä pakottanu tasottamaan puntteja siinä 0-2 johtoasemassa. Larsenin telomisen jälkeen olis saanutkin laittaa härdellin päälle mutta kolme tyhmää kakkosta ja epäselvä 5min oli kyllä kesäloman arvoinen aivokuolema.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Ainut lohdutus on livebetsini, joka tuo muutaman lantin. Sillä ostan viinaa.
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Nyt vaan joka ryssä paskaksi maanantaina ja ylpeänä vittuun tästä liigasta!

Olen viimeiseen asti väkivallanvastustaja, mutta jotenkin tämä ajatusmalli miellyttää minua just nyt.. Ihmettelen?!?
 

Da-Capo

Jäsen
Olipas pelokkaan ja epävarman näköinen jengi tänään vierasjoukkueen paidoissa. Eikö siellä pitäisi olla niitä kokeneita pelaajia, jotka pystyvät tällaisessa paikassa pelaamaan normipeliä? Valmennukseltakaan ei taida oikein herua inspiraatiota siinä vaiheessa, kun hommat menee päin seiniä. Skudra puolestaan kävi jatkuvasti huutamassa ja läiskimässä äijiä selkään, hienolta valmentajalta vaikuttaa.

Ilmeisesti pari erää oli aika paskaa sitten. Katsoin itse vain 3. erän alusta ja täysin voitettavissahan tuo oli ja paremmat paikat Jokereilla.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Olen viimeiseen asti väkivallanvastustaja, mutta jotenkin tämä ajatusmalli miellyttää minua just nyt.. Ihmettelen?!?
Sama juttu. Ainoa tilanne, jossa heittäydyn kovalla raivolla antipasifistiksi ja verenhimoiseksi väkivallan kannattajaksi on Jokereiden matsin ton paskamaan joukkueita vastaan. KHL on niin oksettavaa paskaa etten tiedä miten päin olisin.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Paskin mahdollinen skenaario on että maanantaina voitto joka tuo turhaa toivoa jonka jälkeen turpakeikka.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös