La 27.2.2016 Otteluseuranta (Liiga)

  • 45 007
  • 593

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Miksi Pelicans päästi Rajamäen Kärppiin?
Heh, juuri samaa olin tulossa kirjoittamaan. Joukkueessa pelailee liigan ylivoimaisesti huonoin maalivahti Hovinen, niin samalla päästetään tuon tason molari toiseen jengiin..
 
Hirveää oman puolustusalueen pelaamista SaiPalta... Heitetään kieko jatkuvasti vastustajalle suoraan lapaan. JYP saanut monta hyvää tilannetta ilmaiseksi kun helppoa syöttöä ei saada omille.
 

Kalix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Koo-Vee, LeKi
No nyt vois jo vähän ihmetellä että missä Kalpan jäähy. Tosin ei Ilves mitään aikaan saisikaan mutta kuitenkin...
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onneksi on noi liigan tilastot, niin voi varmistella jälkikäteen nää Tampereen pelin maalintekijät ja syöttäjät. Tulee sillain liukuhihnalta, että itse ainakin seonnut jo laskuissa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mikkola suuttu ku Sailio ajeli sitä. Älä Ilu viitti hei.
 

SjV

Jäsen
Ottaaks tää nyt vain jyväskyläläis korvaan, mutta tuo Pro2 peli tuntuu olevan SaiPa sitä ja tätä. Yleensähän, ainakin Pro3-8, pelit selostetaan kotijoukkue edellä Itse pelihän on ihan tasaista.
 
Suosikkijoukkue
KK
KooKoo päässyt selvästi toiseen erään peliin mukaan. Johtunee Tapparan väsymys tilasta ja osin kyllä KooKoon nälästä sääleihin. Hyvää on ollut toinen erä lähes kauttaaltaan. KooKoo on kyllä pelannut hyvin Tapparaa vastaan jos sitä yhtä KooKoon "romahdusta" ei lasketa. Jonkun meilestä se on tylsää, toisen mielestä nerokkuutta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös