Ai 55:n? No, jos kuitenkin lasketaan nuo Suorsan vittuilujäähyn aikana tehdyt maalit pois, niin Ässät johtaisi 3-2. Eli hyvin on ollut aikaa menestyksekkäästi ratkoa itse.Ei ole muiden 55:n minuutin aikana ollut aikaa ratkoa itse?
Ei ole muiden 55:n minuutin aikana ollut aikaa ratkoa itse?
Se on oikein. Kerholla kun on varaa maksaa.Tällaiset kultakimpaleet on onneksi kiinnitetty pitkillä soppareilla.
Ai 55:n? No, jos kuitenkin lasketaan nuo Suorsan vittuilujäähyn aikana tehdyt maalit pois, niin Ässät johtaisi 3-2. Eli hyvin on ollut aikaa menestyksekkäästi ratkoa itse.
Pelimieshän tuo on selvästi. Helvetin hyvä laukaus kaverilla.
Uskon, ettet sä ole oikeasti noin yksinkertainen ihminen. Mutta provoile nyt rauhassa toki.Kotona Suomi-Sarjatason nippua vastaan johdat 3-1 ja peli kääntyy 3-5:een, niin kyllä tuota joku voisi sulamiseksikin kutsua. Muutoinkin turha itkeä tuosta femmasta, joka oli ihan hyvin puhallettavissa ja silti teille jää vielä se 55 min aikaa ratkoa peli. Jos tätä nyt taas ollaan tuomarin piikkiin laittamassa.
Tuo on jäähy kerta kerrasta ja kyllä tuo olisi jonkun tuomarin pitänyt nähdä. Toivottavasti ei ratkea tuohon.
Eihän tuo huono pelaaja olekaan, mutta itselle ainakin jäänyt kuva kaikkea muuta kuin maalintekijästä.Pelimieshän tuo on selvästi. Helvetin hyvä laukaus kaverilla.
Pekka Rautakallion hattutemppu sen teki jo joskus Marraskuussa.Hah, en tiedä saako nauraa mutta onhan se huvittavaa Juha Koiviston hattutemppu on päättämässä Ässien kauden
6-3 Valtonen!!! Kuka vittu tää on? :D
Jep. Mutta kunhan nyt vastasin tuolle yhdelle järjen jättiläiselle.Tuo jos mikä nyt on turhaa jossittelua.
Ja 2-2. Ranteella sadan metrin päästä sisään. Markkanen? En nyt väitä, ettei olisi ansaittu, mut harmillisen helppo maali.
Rooli kasvanut niin saa nyt näyttää mikä on miehiään.Eihän tuo huono pelaaja olekaan, mutta itselle ainakin jäänyt kuva kaikkea muuta kuin maalintekijästä.