Onnittelut HPK! Hyvä valmentaja tuo Pikkarainen.
En ole tuntenut kuin yhden oikean turenkilaisen ja se on kyllä hieno mies. Kokisi moisen mulkkuuden ehkä elämänsä suurimpana kunnianosoituksena eikä olisi ollenkaan pahoillaan henkisestä tuskasta.On kyllä turenkilaista mulkkuutta tulla tällaiseen peliin edes pelaamaan voitosta. Plääääh.
Ai että, Urheiluruudun kooste illan pelistä. Hienoa nähdä Hakametsän viimeinen maali, vielä Tappara-kapteeni Rauhalan tekemänä.. näääh, ei näytetä. Ehkä sitten Nokia-areenan jäähyväisottelusta näytetään.
Olisiko raha. Nyt kun pelataan kaksi peliä putkeen uudella areenalla, niin kumpikin saa yhden kotipelin siellä. Ilmeisesti kummatkin loppuunmyyty ja kun kapasiteetti on isompi, niin tulot myös isommat.Olihan tuo muutenkin aivan helvetin väärin, että Hakametsän viimeinen peli ei ollut paikallispeli. Olisivat sitten muuten säätäneet ohjelman sopivaksi Hakametsän viimeisen ja Kannen ensimmäisen pelin ympärillä. Kai tähän oli joku syy, joka ei minulle auennut.
Eilinen peli tapahtumana oli todella amatöörimäisesti järjestetty, jos siellä on samat hessut vastuussa Nokia areenan tapahtumista niin en usko että uuden hallin potentiaalia saada kokonaan käytettyä
Olihan tuo muutenkin aivan helvetin väärin, että Hakametsän viimeinen peli ei ollut paikallispeli. Olisivat sitten muuten säätäneet ohjelman sopivaksi Hakametsän viimeisen ja Kannen ensimmäisen pelin ympärillä. Kai tähän oli joku syy, joka ei minulle auennut.
Jos olisi ollut paikallispeli niin silloin toinen olisi ollu vierasjoukkue. Milläs siinä sit järjestät omanlaisia päättäjäisiä?Olihan tuo muutenkin aivan helvetin väärin, että Hakametsän viimeinen peli ei ollut paikallispeli. Olisivat sitten muuten säätäneet ohjelman sopivaksi Hakametsän viimeisen ja Kannen ensimmäisen pelin ympärillä. Kai tähän oli joku syy, joka ei minulle auennut.
Tähän sama. Juurikaan minkäänlaista showta ei ollut. Kuulutus/tiedottaminen oli surkeaa, itse ihmettelin kuten varmaan moni muukin yleisöstä, että mitähän tässä tapahtuu, kun vanhoja pelaajia alkoi valumaan jäälle. Tämän jälkeen katseltiin joku puolivillainen video ja taas kerran ilman mitään alustusta kuuluttajan toimesta. Aika alle riman löi Tappara jos vertaa Ilvekseen.
Oli.Eilinen peli tapahtumana oli todella amatöörimäisesti järjestetty, jos siellä on samat hessut vastuussa Nokia areenan tapahtumista niin en usko että uuden hallin potentiaalia saada kokonaan käytettyä