Minä erehdyin jo hieman hehkuttamaan. No paluu arkeen taas.Sen vuoksi en viitsinyt enempää Ruusua hehkuttaa.
Eilen oli hyvä, mutta yksi tai kaksi peliä on liian pieni otanta. Tänään ei ole eilen.
Minä erehdyin jo hieman hehkuttamaan. No paluu arkeen taas.Sen vuoksi en viitsinyt enempää Ruusua hehkuttaa.
Eilen oli hyvä, mutta yksi tai kaksi peliä on liian pieni otanta. Tänään ei ole eilen.
Onhan tuo käsittämätöntä miten ammattilaisilla putoaa lapaset, kun kerran kolahtaa omiin. Todella masentunutta p*skaa Sportin ensimmäisen maalin jälkeen. Jos siis Heikkilää uskoo.Nämä pelit kyllä vituttaa rankasti, kun hävitään ihan omaan huonouteen ja naurettaviin lahjoihin eikä siihen, että vastustaja on yksinkertaisesti parempi. Sport täysin köysissä ensimmäiseen maaliinsa asti ja sen jälkeen alkoi ihan totaalinen sulaminen.
Nämä pelit kyllä vituttaa rankasti, kun hävitään ihan omaan huonouteen ja naurettaviin lahjoihin eikä siihen, että vastustaja on yksinkertaisesti parempi. Sport täysin köysissä ensimmäiseen maaliinsa asti ja sen jälkeen alkoi ihan totaalinen sulaminen ja peli jo 1-3. Melkoista touhua.
Vai neljä maalia, kun kaukalossa ei enää kiinnosta?No näinhän se meni Kerhoakin vastaan pari viikkoa sitten. Ihan sysipaska vastustaja mutta vapaalippua ei kyetty käyttämään. Veikkaampa muuten että Sport leipoo enemmän kun 10 paniikkipitkää kolmanteen erään.
Kyllä se cmorelta katsottuna näyttää ihan samalta. Sport sai yhden pitkän hyökkäyksen ja sen jälkeen myllytti loppuerän. Kaiken kruunasi Heleniuksen höpöjäähy ja ylivoimamaali perään. JYPillä ei yhtään hyökkäystä Lambertin maalin jälkeen.Onhan tuo käsittämätöntä miten ammattilaisilla putoaa lapaset, kun kerran kolahtaa omiin. Todella masentunutta p*skaa Sportin ensimmäisen maalin jälkeen. Jos siis Heikkilää uskoo.
Henkinen puoli sakkaa takaiskuista ja sen jälkeen aletaan keskittymään vääriin asioihin. Heleniuksen poikkari oli aivan vääränlaista kovuutta tilanteessa. Jos haluaa kovistella, niin menis hieromaan vähän hanskaa naamaan. Niistä ei yleensä lähdetä jäähylle. Typerä jäähy ja ylivoimalla maali. Muita pelaajia vituttaa, eikä jakseta enää taistella. Maalivahdin epävarmuus heikentää myös henkistä kanttia. Hyvänä päivänä moni noista maaleista olisi ollut torjuttavissa. Tänään ei ole Ruusulla se hyvä päivä.
Sen vuoksi en viitsinyt enempää Ruusua hehkuttaa.
Toisaalta aika vapaasti kaveri päässyt avopaikalta tekemään kaikki maalinsa, hyvänä päivänäkään harva maalivahti noita olisi kiini ottanut. Tietenkin jokainen kiekkon eteen on mahdollista ehtiä oli paikka kuinka hyvä tahansa.
Mun pointti oli ehkä enemmän se, että en ole nähnyt Ruusulta kausia, jossa olisi pitkiä jaksoja joissa olisi suurimman osan peleistä loistava tai vähintään hyvä. Liian epätasainen maalivahti minun makuun, ainakin tähän asti.
Ehkä siksi, että se torjuntaprosentti on alle 70 :)Joo no olisi oma viesti voinut jonkun toisenkin nimimerkin poimia jos noin avopaikkoja tarjotaan kaverille niin en tiedä edes miksi Ruusua täällä mainitaan.
Ehkä siksi, että se torjuntaprosentti on alle 70 :)