Master Chief
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Maalin sisällä olevan kameran perusteella Lehikoinen ei kyllä kiekkoon koskenut.
E: Ei muuten mitenkään voinut mennä Lehikoisen nimiin.
Ei tuo Jokerien juhlaottelu niin juhlallinen sentää ole että ihan Finladiaa tarvitsee pelikatkoilla soittaa. Vai oliko joku mainos, jossa se kuului?
Oli tosiaan mielikuvitukseton ratkaisu Haatajalta lähteä harhauttamaan, kun Markkanen ei käytännössä tullut yhtään vastaan, vaan odotti pelaajan ratkaisua. Ei sikäli, ammattimiehen työtä Markkaselta.Ratkaisu nyt ei kummoinen ollut.
2 kaveria ei riitä Leinon puolustamiseen ;)Mutta ennenkaikkea Variksen maali oli merkkausvirhe. Kolme kaveria puolusti Leinoa ja yksi Ritaa...
Nätti. Pete pisti Leinon syötöstä.
Tämä menee myös toisinpäin. Minun silmiini nyt meillä on pitkästä aikaa ykkönen, joka on aidosti vaarallinen. Ei pidä verrata mopoa Ferrariin, mutta silloin Oton ja Teemun aikan oli aina kivaa kun nuo tulivat jäälle. Nyt on pienen pieni sama tuoksu ilmassa.Kyllä paskat on housuissa joka kerta kun tuo Jokerien ykkönen ja etenkin Leino pyörittää peliä.
2 kaveria ei riitä Leinon puolustamiseen ;)
Toimii mulla ainakin.toimiiko muilla normaalisti tuo radiojanne? Ei meinaa aueta mulla mitenkään ..tana.
Riittää, kunhan vaan tehdään hommia, eikä niinkuin nyt, ja esim. Ben-Amor suoristi selkänsä ja tyytyi katsomaan, mitä Leino tekee.2 kaveria ei riitä Leinon puolustamiseen ;)
toimiiko muilla normaalisti tuo radiojanne? Ei meinaa aueta mulla mitenkään ..tana.