Vahva tunne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Lukkopakki siirtää maalia. Ei varmaan hyväksytä, mutta olisko jäähyn paikka?
Juu ei. Lähellä perkele.. hyvä alku ollut Ässiltä.Ei tainnut kiekko mennä maaliin.
Täysin puhdas taklaus, jonka vastaanottava osapuoli pelasi tilanteen kuin d-juniori jota ei ole koskaan taklattu.Kärpät-TPS. Erikoista on se, että koko kauden on Raksilassa pilli soinut jokaisesta pikkasenkaan päähän osuvasta kolahduksesta, oli se sitten maila, kaukalon laita, toinen pelaaja tai mikä. Nyt ei pilli soi, vaikka kaveri makaa verta vuotaen ja vintti pimeänä jäässä. Ja vieläpä kanukki, joka ei ole juuri ees kaatunut peleissä viimeiseen pariin kuukauteen. (Josta tiesi, että osuma oli oikea. Oli sitten laita vai mikä olikaan.)
Kyllä siinä Ässien numerolla kuusi oma väkevä osansa oli.Lukkopakki siirtää maalia. Ei varmaan hyväksytä, mutta olisko jäähyn paikka?
Nuo kaksi pelaajaa ovat tänään ihan liekeissä ja tulevat vielä tekemään kosolti pisteitä.Dastoussi ja Tardif saisivat nyt vetää buranaa kaksin käsin ja tehdä mukavat tehot tähän peliin. Tardif jo vähän pääs vauhtiin mutta vaadin lisää.
T. Liigapörssi
Juu, mutta näähän on aiemmin vihelletty usein hyökkääjän hyväksi. Nyt ei.Kyllä siinä Ässien numerolla kuusi oma väkevä osansa oli.
Juu, en ottanut kantaa taklauksen puhtauteen, joka minustakin näytti puhtaalta (en ole nähnyt uusintaa). Sen sijaan se, että kaveri iskee päänsä ja valuu verta johtaa tavallisesti pelin katkaisemiseen. Ja kiekkokin taisi olla Kärpillä heti tilanteen jälkeen hetken ajan, joten vihellys ei olisi ollut "vääryyskään".Täysin puhdas taklaus, jonka vastaanottava osapuoli pelasi tilanteen kuin d-juniori jota ei ole koskaan taklattu.
Pelataan vihellykseen asti. Hyvä maali ja jatketaan. Tai no, jäihän siinä yksi tai kaksi jäähyä toki Kärpille antamatta kun menevät täysin puhtaan taklauksen antanutta pelaajaa kurmottamaan. Toisen toki voi kuitata tuolla maalilla, mutta erikoista että kaksi pelaajaa voi mennä hakkaamaan samaa jäässä makaavaa kaveria ilman seuraamuksia.
Älä jinxaa! Olet epäurheilijamainen ja epäreilu ja ihan villehämäläinen!Nuo kaksi pelaajaa ovat tänään ihan liekeissä ja tulevat vielä tekemään kosolti pisteitä.
Taisi tuo veren valuminen vaan jäädä pimentoon, kun makasi naama kohti jäätä ja peitti hanskoillaan päänsä.Juu, en ottanut kantaa taklauksen puhtauteen, joka minustakin näytti puhtaalta (en ole nähnyt uusintaa). Sen sijaan se, että kaveri iskee päänsä ja valuu verta johtaa tavallisesti pelin katkaisemiseen. Ja kiekkokin taisi olla Kärpillä heti tilanteen jälkeen hetken ajan, joten vihellys ei olisi ollut "vääryyskään".
No sitten taas toisessa erässä meno päälle. Ässillä usein vaikeita kakkoserät.Ei maalia. Lukko selvisi.
Mutta muuten on kyllä oltu taas ihan telineissä kuten eilenkin avauserässä.
Minä olen SaiPa-fanit.Älä jinxaa! Olet epäurheilijamainen ja epäreilu ja ihan villehämäläinen!
No sitten kaikki SaiPa-fanit on ihan.. tyhmiä ja ilkiöitä!Minä olen SaiPa-fanit.