La 26.9.2015 Otteluseuranta (Liiga)

  • 31 634
  • 367

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
"JYP - suuria tunteita".. Vitutuskin on tunne.
Tätä ja viimekevään Kärpät-matsia seuratessa tuli sekin tunne mieleen että "Miksi edes seuraan tätä peliä".

Viikko sitten Lahen jälkeen JYP-osiossa joku kirjoitti että "Meillä on tällekaudelle perrkeleen kova joukkue". Miten mulla on semmoinen kutina että tälläviikolla sanat menee enemmänkin "voi vittu mitä paskaa taas tää touhu, kaljupää vaihtoon" yms tuttua settinkiä.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Koittakaahan nyt vittu KalPa ja Kärpät ryhdistäytyä!
 

low prospect

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, support KooKoo & Jokerit
Viikko sitten Lahen jälkeen JYP-osiossa joku kirjoitti että "Meillä on tällekaudelle perrkeleen kova joukkue". Miten mulla on semmoinen kutina että tälläviikolla sanat menee enemmänkin "voi vittu mitä paskaa taas tää touhu, kaljupää vaihtoon" yms tuttua settinkiä.

Taisin minä kirjoittaa että meillä on vittumainen ja sitkeä joukkue. Ei kyllä enää näytä siltä näiden kahden viimeisimmän matsin perusteella. Tosin voihan tämäkin vielä kääntyä! :D
 

Peltsi #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Savilahti muuten pelannut hyvän pelin tänään. Ihmeen hyvin sopeutunut puolustavan senttterin rooliin. Nelonen on puolustusvelvoitteiden keskellä saanut jopa muutaman hyvän hyökkäyksenkin aikaan. Savilahden suurimmat ongelmat sentteripelissä on aloituksissa, mutta muuten pelannut hyvän pelin. Hienosti jaksaa polkea alaspäin. Ei ole Riekkistä ollut ikävä.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Välimaa lämmittää Yonkmanin joten kaveri päättää näyttää omaa kovuuttaan Rautiaiselle. Ilves ylivoimalle.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Taisin minä kirjoittaa että meillä on vittumainen ja sitkeä joukkue. Ei kyllä enää näytä siltä näiden kahden viimeisimmän matsin perusteella. Tosin voihan tämäkin vielä kääntyä! :D
Toivotaan parasta.

Yonkman ekan kerran jäähylle. Kertoo pelistä jotain että Yonkmanillakin palaa hermot?
 

SjV

Jäsen
Välimaa lämmittää Yonkmanin joten kaveri päättää näyttää omaa kovuuttaan Rautiaiselle. Ilves ylivoimalle.
Jännän nopeesti nous maalin takana olleen tuomarin käsi, jo siinä vaiheessa, taklauksen aikana käsivarsi osuu numeroihin. Siis ei siitä jatko tuuppimisesta mihin TV selostaja tarttui.
 

EMS78

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hyvännäköistä tuo Ilveksen ylivoimapeli.
 

Ralph

Jäsen
Henrik Forsberg päättää sitoa Juuso Puustisen varmuuden vuoksi laitaan, vaikka Puustinen ei ikinä kiekkoa saanut ja lähtee oikeutetusti miettimään tekemisiään jäähypenkin puolelle.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Fagerudd kun saisi tuohon vetoon nyt pari napsua lisää tarkuutta, niin alkaisi tulemaan tulostakin.
 

Takkuturkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalervo Kummola
Itse haluaisin nähdä tilanteen niin, että JYP ei pelaa paskasti, vaan Ilves on vaan niin hyvä nyt.
 

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, sympatiat: HIFK ja Kiekko-Espoo
Jaa, tuun työpäivän jälkeen kotiin siinä toivossa et JYP ois vähän ryhdistäytynyt eilisestä - tilanne 4-1, vittu mitä paskaa. Alan jo miettimään uskallanko tiistaina mennä Espooseen kattomaan Blues - JYP -peliä.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
HIFK on kyllä selvästi parempi joukkue. Huolimatta Jools Hollandin kavennuksesta.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Itse haluaisin nähdä tilanteen niin, että JYP ei pelaa paskasti, vaan Ilves on vaan niin hyvä nyt.
Ilves on hyvä ja liukas joo, mutta eipä se mikään tekosyy ole tuollaiselle puolustuspelaamisen huolimattomuudelle ja hitaudelle mitä JYP:llä tänään ollut.

Ei sillä että mua haittaisi vähää alusta, tää on hiton hienoa katsottavaa. Tuokkolalle patsas.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Ilves dominoi, lähellä oli 5-1. Tolpassa kävi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös