La 26.4.2014 Otteluseurantaketju Liiga, 7. finaali

  • 139 232
  • 676
Tila
Viestiketju on suljettu.

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Tällä hetkellä Tappara pelaa oman alueen roikkumatta ja Metsola on loistava. Pärjää jääkiekossa puhtaastikin, helvetti. Nyt pelataan jääkiekkoa.
 

tiikeri

Jäsen
Tikkanen on ihan hauska kommentaattori, kunhan oma suosikkijoukkue ei pelaa noissa matseissa.

Siinä mielessä kyllä, että mitään järkevää, tai peliin liittyvää järkevää sanottavaa ei ole ja ei osaa muodostaa järkeviä lauseita. Muuten ihan ok kommentaattori varmaan..

Toivottavasti jääkiekko, eli Kärpät voittaa. Todennäköisesti Tappara kuitenkin vie jollain perinteisellä paskamaalilla viidennessä jatkoerässä.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Sanokaa mun sanoneen; Julius Junttila
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Jupa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllähän tässä pelottaa, että Tappara saa sen ekan maalipaikkansa ja Niämine irvistää kiekon maaliin koukittuaan sen ensin Masuhrilta tms.
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En tiedä miksi minua jännittää tämä peli varsinkin, kun oma joukkueeni on ollut jo aikoja sitten kesälomilla. Mutta jännitänpä kuitenkin.
 

Tami Talk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Daespoo moderators
Huml-Maxwell-Aaltonen ollut kyllä lähes täydellisessä pimennossa.

Toisessa erässä kärpät yritti ottaa ohjia, mutta kolmas on mennyt aivan tasapaksuksi puskemiseksi..
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
En tiedä miksi minua jännitää tämä peli varsinkin, kun oma joukkueeni on ollut jo aikoja sitten kesälomilla. Mutta jännitänpä kuitenkin.

Sama, tuossa 4 minuutin jäähyn aikana tuli pieni jännitys. Ja nyt Tappara ylivoima.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös