Joo unohtu listalta, Old Corner Bank näyttää.Kiitos! Mahtaakohan Amarillo näyttää peliä?
Joo unohtu listalta, Old Corner Bank näyttää.Kiitos! Mahtaakohan Amarillo näyttää peliä?
Itse olisin Jokisen siirtänyt siitä pois, noh Tirkkonen nähnyt asian eri tavalla.Hyvä, että Tirkkonen sekoitti pakkaa. Pakko herätellä tässä kohtaa jotenkin, koska aikaa ei enää pahemmin ole. Olisi kenties pitänyt tuo ykkösvitja hajoittaa jo aiemmin, mutta turha sitä enää miettiä.
Toivotaan, että nämä muutokset auttaisi.
Tänään pitkitetään sarjaa, siihen uskomme.
Yonkmanilla ei kestä sipuli! SaiPa sai sen vaihteen päälle jolla valtrat kaadetaan. Näillä höyryillä Lappeenrannassa jyppi nurin, ja Jyväskylässä tietävät jo, kuinka game7:ssa kävi viimeeksi, ja sama tulossa taasen!
Huhuh, se seisoo sittenkin? Maanantaina pakko taas hiipiä kuin Rau konsanaan hallille itseään kiduttamaan. Päivän naurut tuli @low prospect uhkailulle. Siellä kaatui vati totaallisesti...
Eikö Jypin olisi kannattanut jauhaa 6-4 yv:llä?
Miksi vitussa JYP ei ottanut SaiPan jäähyn aikana maalivahtia pois? Yhden miehen yv ollut tehotonta.
Ja näin, 1-3 tyhjiin.
Mitä tuohon minun vadin kaatumiseen tulee, mua vaan vituttaa kun vittuillaan voitetun pelin jälkeen vastustajalle. Saman teitte viimeksikin. Pitäisi kunnoittaa vastustajaa.
Tää on hauska, kun kaksi ekaa peliä olin ihan samaa mieltä. SaiPa hävisi heikkoon viimeistelyyn ja Pyh pompotti pari tuurimaalia. Tasoero oli tuolloin melkoinen. Ja en tuolloin uskonut, että Pyh:n tuuri millään jatkuu. Mutta jatkui se.JYP hävisi tänään heikkoon viimeistelyyn ja SaiPa pompotti parit onnekkaat jotka riitti . Tasoero on melkoinen ja en jaksa uskoa SaiPan pystyvän kolmeen peräkkäiseen voittoon.
Hieno sarja!
Mennään vissiin ihan samalla kaavalla, kuin tähän asti. Uskotko itse , että jyppi voi ottaa neljännen voiton näillä laukaisumäärillä maalia kohti?Pakko kysyä, että luotatko Saipan sarjavoittoon tuolla pelillä? Oli nimittäin niin JYPin peli kun olla ja voi. Samalla tavalla jos jatkuu, niin välillä pakko alkaa uppoamaan.
Onnea kuitenkin Saipalle
Siis missä tätä tänään on nähty?mua vaan vituttaa kun vittuillaan voitetun pelin jälkeen vastustajalle. Saman teitte viimeksikin. Pitäisi kunnoittaa vastustajaa.
@low prospect itsekin rupesin tuota kotona lauleskelemaan kun Hämäläinen roikotti 1-3 maalin. Ja en vittuilakseni vaan koska sitä ollaan tämän sarjan aikana kuultu niin tv:ssä kuin meidän kotihallissa.
Pakko kysyä, että luotatko Saipan sarjavoittoon tuolla pelillä? Oli nimittäin niin JYPin peli kun olla ja voi. Samalla tavalla jos jatkuu, niin välillä pakko alkaa uppoamaan.
Onnea kuitenkin Saipalle
Ei voi kuin nauraa... Samaa mieltä ylläolevien JYP-fanien kanssa. Maalit ratkaisee vaikka tänään oltiin todella paskoja niin JYP sitten kai oli paskempi tai osasi löytää jonku keinon hävitä tänään. No tiistaina ainakin viimeisen kerran Kisapuistossa... Meiltä puuttui ikeastaan kaikki tärkeimmät pelaajat ja joukkue kairasi voiton :-DVoi vittu että osaa sylettää tapa millä hävittiin. SaiPa ihan köysissä koko pelin ajan mutta ei vaan onnistu mistään. Maanantaina pakko katkasta tai meikäläisen pumppu sanoo työsopparin irti.
Voi olla, että pääset jo tiistaina meille tuota rallattelemaan. Parempi, kun en sano enää tästä sarjasta mitään sillä niin outoja pelejä ja outoja maaleja on tässä sarjassa tehty. Voisi jopa sanoa, että 3-4:n matsin voitto on mennyt "huonommalle" joukkueelle. Tiistaina menen paikanpäälle nauttimaan viimeistä kertaa tällä kaudella JYP:iä vastaan. Tietenkin tovon, että pelit lauantaina jatkuisi vielä... Mukavaa pääsiäistä.No joo. Onhan se helvetin provosoiva, ja vituttipa minuakin kun heti pelin jälkeen sen kuulin vieraskannattajien vetämänä. Taas. Kotitappion jälkeen! Mulla meni vati nurin täytyy myöntää, onneksi uhkailuni on vain sanallista :D pahoittelut kaikille osallisille!
Nyt tunteiden rauhotuttua, tästähän voi tulla vielä yhtä ikimuistoinen sarja kuin pari vuotta sitten. Vaikka hävittiin, se on mun mielestä parempi kuin 4-0 voittosarja finaaleissa Kärppiä vastaan. Se meni luihin ja ytimiin. Ensi matsissa pitäisi katkasta mutta jos mennään 7. matsiin, siitä voi tulla jotain eeppistä.
Pitää kunnioittaa tulosta aina, mutta kyllä voisi sanoa että huonompi joukkue voitto. Tosin voi myös sanoa, että paremman maalivahdin joukkue voitti.
Pitää kunnioittaa tulosta aina, mutta kyllä voisi sanoa että huonompi joukkue voitto. Tosin voi myös sanoa, että paremman maalivahdin joukkue voitti.