Mr. Cloudy
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- 50 in '07
Kerrankin voin sanoa, että tykkään tämän päivän ketjuista. Juutilainen ja Pihlman ovat nyt siellä missä kuuluukin ja Helenius saa taas pitkästä aikaa kokeilla ylhäällä. Ainoat muutokset olisivat ehkä Niemen pudottaminen pois ja Saarinen <-> Pitkänen, mutta nämäkin koostumukset kelpaavat erittäin hyvin.
Itse pelistä hieman; Hartwall Areena & HPK - tilastot ovat tässä jo niin voiton puolella että eihän tässä ole muuta vaihtoehtoa. Mutta jos totta puhutaan, niin itse uskon että tänään pelataan Pollen paluun kunniaksi jopa puoli peliä ennen kuin lopetetaan pelaaminen ja siirrytään oman maalin kulmalle katsomaan vastustajan maalintekoa.
Veikkaan 1-3 , Jokereista maalintekijänä Mäki ja HPK tekee kolmannen tyhjiin.
(Olen tietysti hyvin iloinen, jos toisin käy ja otettaisiin jopa voitto pitkästä aikaa)
Itse pelistä hieman; Hartwall Areena & HPK - tilastot ovat tässä jo niin voiton puolella että eihän tässä ole muuta vaihtoehtoa. Mutta jos totta puhutaan, niin itse uskon että tänään pelataan Pollen paluun kunniaksi jopa puoli peliä ennen kuin lopetetaan pelaaminen ja siirrytään oman maalin kulmalle katsomaan vastustajan maalintekoa.
Veikkaan 1-3 , Jokereista maalintekijänä Mäki ja HPK tekee kolmannen tyhjiin.
(Olen tietysti hyvin iloinen, jos toisin käy ja otettaisiin jopa voitto pitkästä aikaa)