Heti ryssä filmaamassa.
Jep ihan ansaittu ulosajo. Et voi kaveria vetää numeroihin, kun on tuon verran laidasta irti.Kyllä tuossa hidastuksen perusteella mentiin aika pahasti pää edellä laitaa päin.
Joku laitto jo, että lipulla pääsee vain kerran sisään.Sattuuko kukaan tietämään pääseekö kahden ottelun lipulla välillä hallista ulos? Tulee muuten pitkä rupeama :)
Menikö päivä pilalle huoltajan haastattelusta? Kyllä on ihmisillä isot ongelmat näin tapanina.Ja tuo helvetin apina on taas raahattu tuhoamaan pitkät katkot!!!!
Kunnas vois mennä tekemään lastenohjelmia, siellä saa olla "hullunhauska" (ainakin omasta mielestään). Voitteko kuvitella että jossain todellisessa urheilumaassa...USA, CANADA, RUOTSI....moinen ääliö päästettäis eetteriin, NO WAY! Mutta meillä pitää olla aina yksi kiintiöswedu! Böbiwallenius ja nyt tämä.Toi Kunnas on vaan kiusallinen tyyppi. Tollanen outo maahinen.
Tsekin merkeissä menty ensimmäistä erää.
Kanava vaihtui parissa sekunnissa, että sikäli. Ole hyvä vaan ja nauti itse tuon paviaanin hölötyksistä. ; )Menikö päivä pilalle huoltajan haastattelusta? Kyllä on ihmisillä isot ongelmat näin tapanina.
Mun on ainakin hyvin helppo kuvitella, että jossain jenkeissä on äänessä tuommoisia vastaavia heeboja urheilutapahtumissa. Siellä jos jossain nämä vedetään kunnon viihteeksi.Kunnas vois mennä tekemään lastenohjelmia, siellä saa olla "hullunhauska" (ainakin omasta mielestään). Voitteko kuvitella että jossain todellisessa urheilumaassa...USA, CANADA, RUOTSI....moinen ääliö päästettäis eetteriin, NO WAY! Mutta meillä pitää olla aina yksi kiintiöswedu! Böbiwallenius ja nyt tämä.
Jöö.. ja huuda sä vaan telkkarilles kun kunnas astuu ruutuun. Itse en viitsi moisesta ottaa ressiäKanava vaihtui parissa sekunnissa, että sikäli. Ole hyvä vaan ja nauti itse tuon paviaanin hölötyksistä. ; )