La 26.11.2022 Jukurit - JYP

• 8 009
  • 271

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Tuo Helenius on kyllä todella hyvä.

T-aika

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mun mielestä noista kuuluu viheltää. Ei valittamista.

Ongelma on se, että nyt vihellettiin eka pois, toista vastaavaa ei välttämättä vihelletä enää koko pelin aikana. Se on se ongelma.
Osittain samaa mieltä, mutta tässä tilanteessa vastustaja itse sitoi Winbergin käden/mailan kroppaansa kiinni. Ja tosiaan 10 vastaavasta vain yksi vihelletään. Eilen mm. JYPin kaveria pidettiin kulmassa eräässä tilanteessa kaksin käsin tiukassa halausotteessa, eikä jäähyä luonnollisesti puhallettu. No, tämä ei nykyään enää yllätä yhtään.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Vittu et otetaan paljon jäähyjä…

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Hyvin kyllä aiheuttaa tuo pikkumies jäähyjä JYPille

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Pitäsköhän jyppiläistenkin alkaa loikkimaan samaan tapaan, ehkä saataisiin mekin joskus ylivoimaa?
Ei.

Mutta kyllä tuo ketuttaa. Pitkin kautta tullut paljon vastaavia ja aina JYPille jäähy.

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Onhan tuo VV aika kova.

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ööh.. luepas se viesti jota lainasin ja siitä se toinen rivi?
Rivi on tulkinnanvarainen käsite nykylaitteilla. Luin sanan "välttämättä", jota itse tulkitsen eri tavalla kuin "ei vihelletä". Mutta mitä mieltä itse olet tuosta linjan säilymisestä läpi pelin?

veskula

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Die Nationalmannschaft
Täytyy rehellisyyden nimissä todeta että mailaa saa käyttää aika kovaa. Puolin ja toisin.

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Tevesin Lemmy-viikset :)

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Lahtinen dominoi taas

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Jukurit hallitsi, JYPille muutama pomppukiekkopaikka ja heti ensimmäisestä röpelökiekolla maali. Ihan ok näyttää Jukurien tekeminen mutta olisi se kiva maalikin nähdä

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy