Mun mielestä noista kuuluu viheltää. Ei valittamista.Aivan uskomaton vihellys taas, eilisen huumorivihellykset jatkuu
Osittain samaa mieltä, mutta tässä tilanteessa vastustaja itse sitoi Winbergin käden/mailan kroppaansa kiinni. Ja tosiaan 10 vastaavasta vain yksi vihelletään. Eilen mm. JYPin kaveria pidettiin kulmassa eräässä tilanteessa kaksin käsin tiukassa halausotteessa, eikä jäähyä luonnollisesti puhallettu. No, tämä ei nykyään enää yllätä yhtään.Mun mielestä noista kuuluu viheltää. Ei valittamista.
Ongelma on se, että nyt vihellettiin eka pois, toista vastaavaa ei välttämättä vihelletä enää koko pelin aikana. Se on se ongelma.
Eihän tuossa sitä väitettykään. Oletko sitten eri mieltä? Linja säilyy läpi pelin Liigassa nykyään?Mistäpä sinä etukäteen tiedät, etteikö vastaavia vihellettäisi loppupelissä?
Ei.Pitäsköhän jyppiläistenkin alkaa loikkimaan samaan tapaan, ehkä saataisiin mekin joskus ylivoimaa?
Luitko sinä sen?Ööh.. luepas se viesti jota lainasin ja siitä se toinen rivi?
Taitaa olla Jukureita tuo...Luitko sinä sen?
Rivi on tulkinnanvarainen käsite nykylaitteilla. Luin sanan "välttämättä", jota itse tulkitsen eri tavalla kuin "ei vihelletä". Mutta mitä mieltä itse olet tuosta linjan säilymisestä läpi pelin?Ööh.. luepas se viesti jota lainasin ja siitä se toinen rivi?
Nyt vasta ruudun ääreen. Miltä peli on näyttänyt?
Rooballa on kyllä ruuti märkää.