Saleva kehiin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP, Ukrainan maajoukkue
Tämähän näyttää hyvältä. Eka erä kohta takana, eikä peli ole edes 4-0. Tiedä vielä mitä tapahtuu..
Mun silmiin JYP ihan järjestäen häviää ne :D Ihan perässäjuoksemista oli koko erä.Vaikka Pelicans vie peliä, niin kyllä Jypilä on hyvä ote kaksinkamppailuihin.
Tämä Mäkinen vaikuttaa kyllä ihan hutihankinnalta. Ehkä odotin sitten liikaa.
Tässä on kyllä ihan hyvä pointti, varsinkin kun Aliranta on tainnut pelata alivoimalla varsin pätevästi.Odotin kolmosen sentteriä, mutta ei taida riittää edes neloseen.
Jos snarri joskus tulee pelikuntoon, niin hankala nähdä Mäkisellä mitään käyttöä
Ei ainakaan minun papereissa riitä. Nelosessa ja alivoimalla menee paljon paremmin "Mäntän Matador" Aliranta.Odotin kolmosen sentteriä, mutta ei taida riittää edes neloseen.
Jos snarri joskus tulee pelikuntoon, niin hankala nähdä Mäkisellä mitään käyttöä
Tämä Mäkinen vaikuttaa kyllä ihan hutihankinnalta. Ehkä odotin sitten liikaa.
Toivoin 2 tai 3 sentteriä, jolla olisi potentiaalia kehittyä pelaajaksi joka kykenee kohtalaiseen tuloksentekoon. En odota enää.Odotin kolmosen sentteriä, mutta ei taida riittää edes neloseen.
Pelsut tuplaa ja korostetun ylipelaa riistotilanteet, mistä saivat kiekkoa kaivettua itselle. Ei tuossa kuitenkaan Jypin puolelta yhtään löysää annettu. Erän viimeiset neljä minuuttia sitten kääntykin Jypille kun vastustajalla välimatkat vähän karkasi.Mun silmiin JYP ihan järjestäen häviää ne :D Ihan perässäjuoksemista oli koko erä.
edit. Otto Mäkinen, TAISTELIJA. 1/12, 8% kamppailuvoitot. On se kova.
No eihän tuo nyt mikään voittamaton pelitaktiikka ole, kaikkeen on kyllä lääkkeet, mutta JYPillä ei siihen ole mitään sanomista ollut vielä ainakaan.Pelsut tuplaa ja korostetun ylipelaa riistotilanteet, mistä saivat kiekkoa kaivettua itselle. Ei tuossa kuitenkaan Jypin puolelta yhtään löysää annettu.
Oispa loikkari.Mun silmiin JYP ihan järjestäen häviää ne :D Ihan perässäjuoksemista oli koko erä.
edit. Otto Mäkinen, TAISTELIJA. 1/12, 8% kamppailuvoitot. On se kova.