Nyt on!Onko JYP voittanut tällä kaudella yhtään jatkoaikaa?
Nyt on!Onko JYP voittanut tällä kaudella yhtään jatkoaikaa?
Miks tää kuulostaa huolestuttavalta?No, voittohan se, ja ensimmäinen kolmeen vuoteen!
Näin jälkikäteen ajateltuna olisi ehkä pitänyt mennä Z lahteen, eikä mennä Ikeaan. Noh JYP voitto pääasiaViikonloppu ei ollut hyvä, mutta siedettävä tämän voiton ansiosta. ISO voitto kuitenkin
Milloin viimeksi voitettu muuten lahdessa? Kolme vuotta sitten?
Ojis suorittaa.Vaadin 2 pistettä. Execute.
No siis, kirjaimellisesti ei, jos jatkoajoista puhutaan.Nyt on!
Joo käsi ylös virheen merkiksi. Olin liian innoissani 2 pisteestä.No siis, kirjaimellisesti ei, jos jatkoajoista puhutaan.
Tavoitetta riittää loppukaudeksiJoo käsi ylös virheen merkiksi. Olin liian innoissani 2 pisteestä.
Miks tää kuulostaa huolestuttavalta?
Lainaan itse itseäni: poika bongattu Seppäsen saunasta lämmittelemästä.Onko kukaan saunassa?
Tulin just, äänet kovilla niin tietää tilanteenOnko kukaan saunassa?
LAHTI, LAHTI, MISSÄ SE ON!@KOLT siellä capoilee ja kaikki hyppii JYPille, lahi on jälleen punamustavalkoinen!
Tuo syksyllä -21 ollut peli on muistikuvien mukaan edellinen kerta kun en täällä Lahdessa asuvana matsiin päässyt, sen jälkeen tulikin käytyä kaikki tappiot katsomassa...kunnes taas tänään elämä vei toisaalle. Taidanpa siis jättää tuon tulevan tammikuun pelinkin väliin.Viikonloppu ei ollut hyvä, mutta siedettävä tämän voiton ansiosta. ISO voitto kuitenkin
Milloin viimeksi voitettu muuten lahdessa? Kolme vuotta sitten?
Olin hallilla katsomassa peliä ja näin hänet hallinkäytävillä. En kysellyt kumpaa tulit kannustamaan enkä nähnyt mihin katsomon osaan meni.Koitin silmäillä ketjua läpi, mutta ei haulla ja pikakelauksella näkynyt viesteissä. Ei kellään muulla osunut silmään eräs tuomittu raiskari katsomossa, kun kuvattiin cheerleadereitä? Olikos se nyt sitten kenen poikii, kun Lahdessa saa myös iloisesti olla katsomossa @Jarna90 ?
Edit. Taisi olla toisessa erässä, jos en väärin muista.
"Suur-Jyväskylän hyökkäys mykisti tietoliikenneyhteydet" - Lahtibladet-Onkohan Turkoosit unohtaneet pitää Pressin, kun muut tallenteet ovat jo nähtävissä...
Ilmeisesti siis isku-areenallakaan ei ole mustaa vihkoa käytössä? Tätä kun toisessa ketjussa ihmeteltiin, että kuinka oli päästetty Lähitapiola-areenalle pyörimään tässä taannoin.Olin hallilla katsomassa peliä ja näin hänet hallinkäytävillä. En kysellyt kumpaa tulit kannustamaan enkä nähnyt mihin katsomon osaan meni.
Kai hän esimerkiksi lipun ostettuaan saa peliin tulla? Tuskin sitä voi rajoittaa ennen tuomion suorittamista.Ilmeisesti siis isku-areenallakaan ei ole mustaa vihkoa käytössä? Tätä kun toisessa ketjussa ihmeteltiin, että kuinka oli päästetty Lähitapiola-areenalle pyörimään tässä taannoin.
Porttikiellolla voidaan toki rajoittaa, mutta eipä hän ole rikkonut sellaisia pykäliä tai sääntöjä, että porttikieltoa voitaisiin antaa.Kai hän esimerkiksi lipun ostettuaan saa peliin tulla? Tuskin sitä voi rajoittaa ennen tuomion suorittamista.
Juu, tuota juuri tarkoitin.Porttikiellolla voidaan toki rajoittaa, mutta eipä hän ole rikkonut sellaisia pykäliä tai sääntöjä, että porttikieltoa voitaisiin antaa.
Juurikin näin. Olin olevinani sarkastinen, mutta se ilmeisesti ei viestistä välittynyt ;)Kai hän esimerkiksi lipun ostettuaan saa peliin tulla? Tuskin sitä voi rajoittaa ennen tuomion suorittamista.