On kyllä ilo että joukkueessa on HIFK-kasvatti Pakarisen kaltainen pelaaja!Saisi HIFK kovat rahat kesken kauden jos KHL vielä rystäisi parhaat pelaajat kesken kauden.
Hiton HIFK. Meidän Iiro alistaa koko liigaa.
Mietipä, jos heill olis 3 noita :oOn se kone. Tuollaisilla ukoilla tehdään mestaruuksia, vaikka onkin joukkuelaji.
Olen melko varma että Pakarinen on Ilves kasvatti, junnuna oli aina Ipa pipo päässäOn kyllä ilo että joukkueessa on HIFK-kasvatti Pakarisen kaltainen pelaaja!
Olen ikuisesti katkera tuosta varkaudesta. Joskus on rankkaa olla pienemmän rahan joukkueen fani.On kyllä ilo että joukkueessa on HIFK-kasvatti Pakarisen kaltainen pelaaja!
Tosin vaikka varmasti Pakarinen saakin Stadissa mukavaa liksaa, niin ei se silti taida pelkästä rahasta olla kiinni. Kyllähän Pakarisen taidoilla voisi pelata vielä isommassakin sarjassa vielä paremmalla liksalla.Olen ikuisesti katkera tuosta varkaudesta. Joskus on rankkaa olla pienemmän rahan joukkueen fani.
On kyllä ilo että joukkueessa on HIFK-kasvatti Pakarisen kaltainen pelaaja!
Totta. Se ei aiheuttaisi harmitusta. Hieno pelaaja mutta väärässä nutussa. Toki ihan faktahan se on, että KalPan lompakko ei vain riitä millään. Toki muutenkin varmaan kivempi asua stadissa kuin Kuopiossa.Tosin vaikka varmasti Pakarinen saakin Stadissa mukavaa liksaa, niin ei se silti taida pelkästä rahasta olla kiinni. Kyllähän Pakarisen taidoilla voisi pelata vielä isommassakin sarjassa vielä paremmalla liksalla.
Ketju on toiminut jo pitkään hyvin, mutta maalintekijä puuttuu.Sportin 2. ketju saa aina pyörityksen aikaan
Pojaat pelaa valkkua ulos...Onko Mäntymaa ollu aina yhtä passiivinen penkin takana entä tänä iltana? En nyt tarkoita sitä että pitäs heilua niinku heinämies, mutta kieltämättä tulee sellainen fiilis että siellä on vaihtoaitiossa yksi ylimääräinen katsoja valmentajan naamio päällä.
Sekavan oloista peliä, kymppi olisi ollut kohtuullisempi hinta tämän tason liibalaabasta. Noh.. pelin jälkeen pitsalle, tietäen mitä saa!
Kärpät on kyllä syvällä! Numerot imartelevat, vaihtoaitiossa pelaajia jotka eivät usko itseensä ja odottelevat muutosta ja jotenkin se on ollut tämän pelin henki joka välittyy.
Toisaalta onhan huhuttu Hartikaisen hankintakin aika samaa luokkaa Pakarisen kanssa, ellei jopa kovempi.Totta. Se ei aiheuttaisi harmitusta. Hieno pelaaja mutta väärässä nutussa. Toki ihan faktahan se on, että KalPan lompakko ei vain riitä millään. Toki muutenkin varmaan kivempi asua stadissa kuin Kuopiossa.