Yläkulmat ovat olleet auki harkkapeleistä asti, mutta ei tuota sössimistä voi Voden piikkiin pistää.Voivoi Voutilainen. Eiköhän nyt sitä tilausta sisään, ei tuosta ole ykköseksi.
Tuleepas teliatv jäljessä taas minulla.. nyt vasta tuli börsäJunttila 3-4!!! HPK sulaa!
Niin pitäisi.Järvisen pitäisi lentää tuosta ”taklauksesta” ulos. Todella vaarallinen ja typerä temppu.
Turha tönäisy Järviseltä. Jäähyn paikka
Toki tässä tapauksessa Sportin junnu saa syyttää myös osin itseään. Ei tolla tavalla voi kyykkiä laidassa
Järvisellä toisaalta koko ajan numerot näkyvissä silmien edessä. Silloin ei taklata.Turha tönäisy Järviseltä. Jäähyn paikka
Toki tässä tapauksessa Sportin junnu saa syyttää myös osin itseään. Ei tolla tavalla voi kyykkiä laidassa
No ei yksistään, kyllä siellä koko joukkue saa peiliin katsoa. Siltikin tuo Voutilaisen tekeminen ei vakuuta millään tavallaYläkulmat ovat olleet auki harkkapeleistä asti, mutta ei tuota sössimistä voi Voden piikkiin pistää.
Radiosta itse kuuntelin tuon maalin. Mut joo, on todella jäljessä TeliaTv:n lähetys.Tuleepas teliatv jäljessä taas minulla.. nyt vasta tuli börsä
Siellä on menossa mm. HPK-Kärpät tasaisessa tilanteessa ja sä katot mieluummin raiskajaisia :DHyvät naiset ja herrat, Sami Aittokalliooooo!
Eikö se hakattu Dostalin hallusta pois? Toki hallin screeniltä nyt täydellisesti näeNo ihan selvä maalihan tuo on