Vaasalainen tapa kehittää ottelutapahtumaa. Valot pois ja hohtokiekko kehiinMeinaako ne jollain hohtokiekolla pelata Vaasassa?
...Aha, säästettiin sähköä ja vasta viime hetkellä valot päälle.
Tämä pitää paikkansa.Sopii myös minuun tämä kuvaus.
Jep. Ignore on myös keksitty, jos tyhjäpäät käy liikaa hermoille.Eihän noita @heavylutaa18 juttuja kannata ottaa vakavasti. Ennen ärsytti enää ei niinkään.
On tämä Jussi Jokinen kyllä melkoinen hupiukko. Ei vaan riitä enää, Ilari Filppulan kanssa olisivat kova tutkapari. Heh.
Se vaan on. Kannattajiakaan ole noin yhtään hallissaMiten tuo Pelicans onkaan noin paska?
Naureskelevat tuolla studiossakin Hämeenlinnan pelin tuomaritoiminnalle. Ja ihan aiheesta kyllä.
Poika on joo.Pelaako Saipassa joku Kerman ja onko hän Kalle Kermanin poika? En jaksa itse tarkistaa.
Itseasiassa eilisellä linjalla tässä pelissä ei olis vihelletty yhtään ainoaa jäähyä vielä. Ihan huumoriosastoa joka ikinen noistaOlihan tuo Byströmin jäähy varmasti kauden kevyin kakkonen. Muutenkin tuomareilta ihan vihkoon ilta mutta onneksi kumpikaan ei ole merkittävästi toista enempää päässyt hyötymään.
Ei tässä kai kumpikaan ole hyötynyt, mutta välillä tulee jäähyjä ihan ihme asioista. Toi Byströmin jäähy hyvänä esimerkkinä ja hepponen oli Erosenkin jäähy ja sitten oli vielä joku Kärppä-jäähy mistä tuli kanssa mitävittua-fiilis.Olihan tuo Byströmin jäähy varmasti kauden kevyin kakkonen. Muutenkin tuomareilta ihan vihkoon ilta mutta onneksi kumpikaan ei ole merkittävästi toista enempää päässyt hyötymään.
Videovalmentaako tepsissä joku Kaskinen ja onko poika, pakistossakin taitaa olla sukulaisia. Piiri pieni pyörii :)Pelaako Saipassa joku Kerman ja onko hän Kalle Kermanin poika? En jaksa itse tarkistaa.
Piiri pieni pyörii ja huhumylly jauhaa. Kaskinen on nero!Videovalmentaako tepsissä joku Kaskinen ja onko poika, pakistossakin taitaa olla sukulaisia. Piiri pieni pyörii :)
Joo on Kallen poika. Siitä erikoinen tapaus, että omaa Slovakian kansalaisuuden, kun hänen äitinsä on Slovakiasta. Huippulahjakas talentti kyseessä.Pelaako Saipassa joku Kerman ja onko hän Kalle Kermanin poika? En jaksa itse tarkistaa.
Tää oli pakko kaivaa. Mitäs mieltä @Jääkaappi oli JokisJussin rystylätystä 2-3 maaliin?
Se on ilmeisesti sitten taas Iranissa pyörähtänyt jalkapallokausi käyntiin.Tänään muuten Saipa voittaa.