Jack of Spades
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Hihasta vedetyt Ässät, Dallasin Tähdet & Sport
Tärkeään paikkaan 2 erän loppuun Nikke iski. Niemi ja Umi saivat syöttöpaunat.
KalPan pelaaminen kuulostaa hyvältä. Näyttääkö myös?
Mä en pääse kyytiin näihin Kärpille vihellettyihin jäähyihin.
Eli alivoimalla on eri säännöt kuin muuten. Kyllä tänään linja on huomattavasti parempi ollut kuin Tampereella tällä kaudella yleensä.
Se, että toinen on hitaampi ja alakynnessä oleva joukkue, ei oikeuta sitä rikkomaan rangaistuksetta.
Ässät-Ilves pelissä kotituomarit!
Mä en pääse kyytiin näihin Kärpille vihellettyihin jäähyihin.
Ei Kalpa pelillisesti ole ollut yhtään huonompi kuin Pelicans, pikemminkin toinen erä oli ihan loppua lukuunottamatta selkeästi Kalpan. Paikkoja luodaan mutta mistään ei mene sisälle...
Ei se ole lähellekään niin huonoa että tekisi mieli laskea pää alas ja mutista "Vitun tunarit". Ei mitään sellaista, paikkoja on (todella laadukkaita nyt ei niiiiin paljoa) ja hyökkäyksiin päästään, toivo herää sisälläin joka hyökkäyksessä, mutta ei vaan saada maalia tehtyä. Voutilainen ja Koivisto ampuvat maalin yli, Ikonen osuu ylärimaan ja Saarinen ja Junnila nyt ovat Saarinen ja Junnila.
Itket tuomareista kun Ilves oli ihan kusessa koko toisen erän?
Onko tästä tosiaan jollakin hajua ? Jokerien pelaajatkin jäivät katsomaan mitä käiv, joku Tepsin pelaaja oli makuulla jäissä ja selvästi apua haettiin. Mitään törmäystä tms. en ainakaa minä huomannut ja mitään hässäkkää ei ollut.Mitä Areenalla tapahtui erän loputtua? Joku tepsiläinen keräili itseään ja lääkäri tuli paikalle?
Vetoja? Mitä vittua nuo yrittää tuota samaa paskaa.
Miten päädyit kommenteistani tuollaiseen päätelmään? Sanoin että Koivisto sai jäähyn tilanteeta josta ei ikinä jäähyä olla vihelletty, ja liität sen jotenkin alivoimalla pelaamiseen?
Ja varmaan tuollainen linja Tampereella miellyttää, kun kotijoukkue siitä räikeästi hyötyy.