Jääkiekkoahan tässä kuitenkin pelataan, jossa pieni tökkiminen ja töniminen on kuitenkin jopa toivottavaa.Totta. Mutta saman voi sanoa itse Carsonista. Meni ns. helppoon.
Olen miettinyt tätä tilannetta, että jos omalle kohdalle sattuisi, niin hyppäisin vastustajan maalin sisälle.Luokitellaanko pelaaja kiekolliseksi, jos kiekko pomppaa hänen housunlahkeeseen ja jää sinne?
hpk pelaajien räikeät filmit voisi ottaa myösTuomarit lukeneet eilistä otteluketjua? Tänään otetaan kaikki rikkeet pois... toistaiseksi.
Tämä on kyllä Liigassa iso ongelma. Siis linjattomuus pelien välillä ja jopa erien kesken.Tuomarit lukeneet eilistä otteluketjua? Tänään otetaan kaikki rikkeet pois... toistaiseksi.
Noniin, kärpäpäfanin kitinä alkoi... Nyt on ilmeisesti vihellelty jäähyt ihan asianmukaisesti?Mutta se on varma, että HPK tulee lopulta kärsimään tuomaritoiminnasta.
Kertoo jotain Kerhon jengin tasosta, että jämäpelaajatkin tekee 25 pistettä 44 ottelussa.Hieno hyppy joltain hpk:n jämäpelaajalta :DDDD
Jokuhan teki näin jossain matsissa....olisko ollut jenkeissä?!? Ihan jokunen kuukausi sitten pyöri uutisissa pätkä tästä. Eivät hyväksyneet maalia.Olen miettinyt tätä tilannetta, että jos omalle kohdalle sattuisi, niin hyppäisin vastustajan maalin sisälle.
Niin. Kärpissä nuo perunakerhon jämäpelaajat eivät mahtuisi edes keräämään kiekkoja treenien jälkeen.Kertoo jotain Kerhon jengin tasosta, että jämäpelaajatkin tekee 25 pistettä 44 ottelussa.
Tylsää. Pitäisi hyväksyä.Jokuhan teki näin jossain matsissa....olisko ollut jenkeissä?!? Ihan jokunen kuukausi sitten pyöri uutisissa pätkä tästä. Eivät hyväksyneet maalia.
Jääkiekkoahan tässä kuitenkin pelataan, jossa pieni tökkiminen ja töniminen on kuitenkin jopa toivottavaa.
Harvoin nämä tyhjennysmyynti tuotteet mitään sateentekijöitä on. Vaikka saisi kaksi yhden hinnalla niin joukkueen pitäisi olla kokonainen ilmankin näitä eikä menestyminen pitäisi olla riippuvainen näistä epäonnistujista.Pitäis varmaan maksaa lisää että suksis vit##un.