La 26.1.2008 Otteluseurantaketju SM-liiga

• 53 114
  • 232
Tila
Viestiketju on suljettu.

Trabant

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Blackhawks, Newcastle United
Joensuu kyykyttää Pelikaaneja..

KRONOS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin vire & Pate
Radio Suomen

Selostajan mukaan minuutin mittainen nyrkkeilyottelu joka päättyi tasapeliin.
Kyseessä siis Helge vs. Ustrnmulhg.

Incarnation

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, PoPa
Jesse on härkä!! Nyt rupee vituttamaan kun ei tullut lähdettyä paikalle, mutta pakko oli pitää tehdystä lupauksesta kiinni.

Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Ei kelvannut yv HIFK:lle. Pesonen boksiin. Levosella todella hikinen lauantai-ilta Jaffalassa.

El Crushero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eisbären Berlin, Kühnhackl
Sami oli kuulemma heittänyt enemmän iskuja mutta olivat kopisseet Ustrnulin olkapäihin, selkeä tasuri kuulemma mutta odotellaan vielä videota.

Knower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit+Petteri Nummelin
Odotellaan niitä videoita. Ei sieltä piippuhyllyltä niitä iskuja nää!

Eikös se ole ihan sama miten siinä lopulta kävi, pointti lienee että iso-L puuttuu HIFK:n pakistosta ja toiseksi fyysisin taitaa olla Kovanen. Helgen puuttuminen ei Jokereille vaikuta niin paljoa. Isku sinne, toinen tänne, lätkämatsin voitosta siellä pelataan.

Lager Lager

Jäsen
Suosikkijoukkue
National Hockey League
Eikös se ole ihan sama miten siinä lopulta kävi, pointti lienee että iso-L puuttuu HIFK:n pakistosta ja toiseksi fyysisin taitaa olla Kovanen. Helgen puuttuminen ei Jokereille vaikuta niin paljoa. Isku sinne, toinen tänne, lätkämatsin voitosta siellä pelataan.
Näinhän se on. Joskus voitat joskus et. Jokerit vei silti tästä episodista voiton. Toivottavasti voitto tulee pelissäkin, nyt baariin vetään perseet.

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Samaa mieltä. Hifk hävisi tappelussa, vaikka Libor olisikin sen voittanut.

Teddy_H

Jäsen
Suosikkijoukkue
T-73, Pantserfaust
Torjunnat Hämeenlinnassa: Lassila 9, Lehto 2. Tästä huolimatta Jannen selostajat olivat sitä mieltä että HPK oli pelissä hyvin mukana. Lisää vaan keskialueen sumppua, niin Tapparan hyökkääjät turhautuvat..

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Sami oli kuulemma heittänyt enemmän iskuja mutta olivat kopisseet Ustrnulin olkapäihin, selkeä tasuri kuulemma mutta odotellaan vielä videota.

Minä taas kuulin, että Q oli nähty seutulan loungessa aivan katollaan, oli vetäissyt vartin pikakännit ja ennen sammumistaan sopertanut tarjoilijalle: "ei vittu mä häpeen tota Ustr..... krooh...

Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers
Lasse Korhonen saanut syötön hyvään paikkaan, mutta laukaus - ylläri - epäonnistui. Radio Suomen mukaan ifk on ollut hieman niskan päällä.

Kaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jets, Green Bay, ENCE, Tazen ARTA-viha
2-2!!!

Ensin K.Koivunen YV ja heti perään Leksa laittaa pelin tasoihin.

zaluun

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tanska
Itse tappelusta ei ole hajuakaan, mutta samapa se kumpi iskuissa voittaa. Katsotaan kumpi joukkue syttyy enemmän ja kumpi tappelusta näin ollen hyötyy. Pelillisesti Ustrnul HIFKille tärkeämpi ja eiköhän tappelu sytyttänyt myös kotiyleisön. Näin ollen tappelu todennäköisesti Jokereille vaikka Ustrnul olisikin vienyt osumat.

jiimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK
Itse en kyllä näkisi Jokereita välttämättä voittajana tuossa nyrkkien heiluttelussa. Ustrnul vaikutti torstaina sen verran jäähyherkältä kaverilta, että olisi saanut minun puolesta olla jäällä enemmän tänäänkin.

Minä taas kuulin, että Q oli nähty seutulan loungessa aivan katollaan, oli vetäissyt vartin pikakännit ja ennen sammumistaan sopertanut tarjoilijalle: "ei vittu mä häpeen tota Ustr..... krooh...

Tarkoitat varmaan Loundgdessa?

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Olisi mukava kuulla myös mistä tämä tilanne lähti käyntiin. Helge ilmeisesti oli aloittava osapuoli ylimääräisestä 2 minuuttisesta päätellen? Toivottavasti tämä huomioidaan myös sitten kun niitä sanktioita pelaajille / joukkueille aletaan langettamaan. Siinähän ei ole epäilystäkään kumpi on pelillisesti tärkeämpi lenkki joukkueessa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.