Eihän se jatkuva voittaminen tunnu miltään jos ei välillä häviä?Ei vaan Kirittärien tappio ja jääminen hopealle. Tätä paskempaa oloa ei voi tuntea.
Eihän se jatkuva voittaminen tunnu miltään jos ei välillä häviä?Ei vaan Kirittärien tappio ja jääminen hopealle. Tätä paskempaa oloa ei voi tuntea.
Helvetin hyvältä tuntui jokainen vuosi! Sen kertoo jo tämä olo kuinka paskaa hopea onkaan.Eihän se jatkuva voittaminen tunnu miltään jos ei välillä häviä?
Helvetin hyvältä tuntui jokainen vuosi! Sen kertoo jo tämä olo kuinka paskaa hopea onkaan.
Otat pari vuotta seiskapelin kotiutuslyönneissä nekkuun ja sen jälkeen kampioone, niin tiedät miltä se helvetin hyvä msistuu...Helvetin hyvältä tuntui jokainen vuosi! Sen kertoo jo tämä olo kuinka paskaa hopea onkaan.
Tappara-specialia odotellessaTapparan maali on vain ajan kysymys tällä menolla, jos ei suunta muutu.
Yritätkö sanoa, että oon väärässä?Otat pari vuotta seiskapelin kotiutuslyönneissä nekkuun ja sen jälkeen kampioone, niin tiedät miltä se helvetin hyvä msistuu...
Makuasioita. Epämukavuusalue kehittää. Olen aika varma, että mestaruus vuosien vaikeuksien jälkeen maistuu mukavammalta kuin joka vuosi tapahtuva mestaruusYritätkö sanoa, että oon väärässä?
Tuskinpa mutta mielipiteensä kullakin.Makuasioita. Epämukavuusalue kehittää. Olen aika varma, että mestaruus vuosien vaikeuksien jälkeen maistuu mukavammalta kuin joka vuosi tapahtuva mestaruus
On kyllä ollut kuin varjo siitä viime alkukauden Heleniuksesta joka jakeli kovia taklauksia ja teki muutaman maalinkin ja oli muutenkin koko ajan näkyvästi esillä kentällä. Nyt tuskin huomaa aina.