Seuraavaan kahteen minuuttiin ei ainakaan maaleja ole luvassa. Siis Tapparan päätyyn.
Jos olisin Jusu viltittäisin seuraavaan peliin esimerkki tapaus millä asenteella ei voida pelataVoi morjes pöytään. Tule nyt vittuun sieltä liukumasta Anttoni Honka. Kaveri alkaa taas luistelemaan vasta kun huomaa että toinen ei ehdi. Vittu mikä flegupaska.
Jos olisin Jusu viltittäisin seuraavaan peliin esimerkki tapaus millä asenteella ei voida pelata
Honka voisi ottaa O'Brianin asenteesta mallia.Onhan tuo O’brien hämmästyttävä tapaus. Oikeastaan myös JYPin kiekollisin pakki.
Ei olis väärin antaa vähän YV-aikaa myösOnhan tuo O’brien hämmästyttävä tapaus. Oikeastaan myös JYPin kiekollisin pakki.
Minä heittäisin, lahjat olla tämän sarjan paras puolustaja asenne löysempi kuin kellään. Vituttaa moinen lahjojen haaskaus sekä huono esimerkki muuten taistelevalle joukkueelle. Pelitaidot riittää tuolla rusettiluistelullakin olemaan ihan ok. Ilmeisesti Hongan veljeksille kaikille riittää tämä surffaus vaikka lahjoja olisi enemmänkin, mutta sitten voisi tulla hiki...No en minä nyt heittäisi Honkaa bussin alle. Tällä kaudella suorittanut ihan hyvin. Nyt tuli virhe ja huono reagointi. Pääosin ollut puolustajana aika näkymätön, mikä ei ole ollenkaan huono asia pakille.
Totta. Tällä kaudella ollut kuitenkin pääsääntöisesti parempi kuin viime kaudella.No en minä nyt heittäisi Honkaa bussin alle. Tällä kaudella suorittanut ihan hyvin. Nyt tuli virhe ja huono reagointi. Pääosin ollut puolustajana aika näkymätön, mikä ei ole ollenkaan huono asia pakille.
Muutamiin yksilövirheisiin ja parempaan maalivahtipeliin tänään ratkesi. Muuten ihan tasainen peli.Onnittelut Tapparalle ja Tapparan kannattajille. Hieman tasaisempi ottelu olisi ollut mukava nähdä, mutta tänään oli JYPille vaikea vieraspeli.