La 25.9.2021 Otteluseuranta (Liiga)

  • 31 950
  • 703

12961

Jäsen
Nyt oli Ahokkaalta poliitikkomainen haastattelu. Pelkkää sisällötöntä hokijargonia alusta loppuun.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Semmone vihellys siihen väliin.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Miten tuo Lukan poikkari eroaa esim Kainulaisen poikkarista, jossa vielä samaan aikaan jäi Ässille samanlainen poikkari viheltämättä?

Ja tuo kiekko katsomoon nyt on ihan selvä, vihelletään myös jos lyöt ilmassa olevan kiekon niin ettäse lentää katsomoon.
Juu lässyn lässyn lää. Helvetin hyvää jääkiekkotuomarointia. Maistuu toki aina kun saa itse pelata koko erän ylivoimaa. Täyttä paskaa.
 
Huvittaa, kun porilaiset yrittää kuumentaa Pospisilia vaikka eivät tajua, että kukaan Ässistä ei ole parempi kuin Pospisil. Eikä kyllä Saarijärveä, Gregoirea, Lehtistä, Repoa, Illomäkeä, Skalickya ja Mattilaa parempaa pelaaja löydy Ässistä.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Ässien pieni mies otti ison blokin ja saattoi ottaa isomminkin kipeää.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Huvittaa, kun porilaiset yrittää kuumentaa Pospisilia vaikka eivät tajua, että kukaan Ässistä ei ole parempi kuin Pospisil. Eikä kyllä Saarijärveä, Gregoirea, Lehtistä, Repoa, Illomäkeä, Skalickya ja Mattilaa parempaa pelaaja löydy Ässistä.

Ja Vehase Pete o parempi molari ku ykskää porilaisist, Petri Lättiki pesee kaikil jäätä, ni!

Ja suome paras Iiro o Torkki!
 

Bay

Jäsen
Huvittaa, kun porilaiset yrittää kuumentaa Pospisilia vaikka eivät tajua, että kukaan Ässistä ei ole parempi kuin Pospisil. Eikä kyllä Saarijärveä, Gregoirea, Lehtistä, Repoa, Illomäkeä, Skalickya ja Mattilaa parempaa pelaaja löydy Ässistä.
Eikä sitä ja tätä ja tota..
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Juu lässyn lässyn lää. Helvetin hyvää jääkiekkotuomarointia. Maistuu toki aina kun saa itse pelata koko erän ylivoimaa. Täyttä paskaa.

Harmittaa varmasti aina kun joutuu itse pelaamaan alivoimaa koko erän.

Hyviä perusteluja sulla!
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Rauhalan näkemys on kun katsojat saadaan kitkettyä hallista niin peli paranee vielä. Kyllä täällä jatkoajan kirjottelijat kokoajan tekee oikeita asioita voiton eteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös